مشروح اخبار


» بازگشت رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس به رقابت انتخاباتی ؛ مهر ابطال برآن همه شایعه ها



اختلاف نظر و سلیقه از جمله شاخص های مجامع دموکراسی محور وشورایی می باشد اما وقتی اختلاف نظر راه خود را گم کند و به اتهام ،شایعه و تخریب تغییر مسیر دهد خروجی آن جز بحران وکند شدن روند امور وهدر رفت سرمایه های انسانی نتیجه ای دربر نخواهد داشت.


جدال درون سازمانی اعضای اتاق بازرگانی بندرعباس ماه ها بود که خروجی آن پس رفت هایی بود که آخرین آن انتشار نامه مخدوشی بود که در جوابیه آن نوشته بودند:اعلامیه مذکور دارای امضا و اصالت نبوده و هیچ‌کدام از واحدهای روابط عمومی و امور بین‌الملل و دبیرخانه اتاق مسئولیت انجام آن را نپذیرفته و اذعان کردند نقشی در تهیه و انتشار آن نداشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز ؛ دفاع از وضعیت بازارچه ها ، تلاش برای رفع موانع گمرکی،انتقاداز برخورد نامناسب با کسبه بعنوان راه حل مبارزه با قاچاق ،.تشویق سرمایه گذاران هرمزگانی به سرمایه گذاری در آفریقا، پیگیری راه اندازی  صندوق ضمانت صادرات ایران در استان هرمزگان ، گوشه هایی از عملکرد رئیسی است که ماه های گذشته تمام توان اتاق بازرگانی بزرگ ترین بندر تجاری ایران صرف تکذیبه وپاسخگویی به اتهاماتی بود که تایید صلاحیت محمدامین صباغی زاده کهنه کار و رئیس اتاق مهر ابطالی بر بی اساس بودن این همه هجمه وشایعه بوده است .

پیش از این نیزمعاون اموراستان های اتاق بازرگانی ایران مطرح نمودن چنین مواردی را صرفا یک خوراکی تبلیغاتی وتخریبی برشمرده بود که حتی پس از اظهارت صریح این مقام مسئول در اتاق ایران ،هنوز تیم تخریبی علیه صباغی زاده دست از تلاش برنمی داشتند.

اگرچه باید تا نتیجه نهایی انتخابات حدود 2 روز دیگر صبر نمود اما بی شک تایید صلاحیت رئیس اتاق بندرعباس را می شود پیروزی وی در اولین خوان وخط بطلان بر حملات مخالفین خویش دانست.



تاریخ انتشار : 9 اسفند 1397, 13:47



» اخبار مرتبط:

  • اتاق بازرگانی یاسوج وکسب افتخار بزرگ بین المللی +جزئیات
  • تغییرات در اتاق بازرگانی شیراز/ پایان ریاست خسرو فروغان
  • ریاست اتاق بازرگانی بوشهر استعفا کرد
  • هیئت تجاری اقتصادی اتاق بازرگانی یاسوج وارد براتیسلاوا پایتخت اسلواکی شد+تصاویر
  • واردات ۱۲۶۰خودرو با کارت "خدمتکار خانه رییس اتاق بازرگانی بندرعباس واقعیت دارد؟"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟