مشروح اخبار


» دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی دوباره در دنیا خبر ساز شد +تصاویر




امیرمحمد علامه یا همان دیبای کهگیلویه و بویراحمد ی در صفحه شخصی خود با انتشار ویدئویی که تازه ترین تیزر تبلیغاتی شرکت آدیداس می باشد از حضور خود در این تیزز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ دراین تیزر تبلیغاتی دو چهره یرشناس فوتبال یعنی دیویدبکهام و زین الدین زیدان در حالی به تماشای فوتبال نشستند که هردو برای راحتی بیشتر به اصطلاح پای خود را دراز کرده و بر روی میز میگذارند تا کفش های آدیداسی که پوشیده اند نمایان شود.

درادامه این تیزر تبلیغاتی هنرنمایی مارسلو از بازیکنان شاخص رئال مادرید اسپانیا و چندین حرکت ورزشی دیگر نمایش داده می شود که برخی مورد تایید ولذت بخش برای زیدان و بکهام هستند و از برخی خوششان نمی آید .

براساس این گزارش یکی از این تصاویر لحظه شوت امیر محمد علامه در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه است که با شوت خود توپ وارد یک منفذ یا نیم پنجره کوچک میشود.

پیش از این امیرمحمد علامه با انتشار تصویر لحظه به ثمر رسیدن گل و حرکت نمایشی تقلیدی از دیبای آرژانتینی به چهره ای شاخص تبدیل گردید و مورد توجه رسانه های ورزشی داخلی و بین المللی قرار گرفت.

پس از دیده شدن فیلم وی توسط دیبالا و درخواست برای پیدا کردن دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی ها سرانجام دیبالا پیراهنی را برای امیر محمد امضا و به دهدشت ارسال کرد.







تاریخ انتشار : 14 اسفند 1397, 14:28



» اخبار مرتبط:

  • فوتبالیست آرژانتینی درجستجوی اعجوبه دهدشتی /از دیبالای آرژانتین تا دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی +عکس
  • آیتم ویژه نود در خصوص پسری که دیبالا دنبالش می‌گشت
  • تقدیر دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیبالای ده ساله کهگیلویه و بویراحمد ی
  • دیبالا پیراهنش را به نوجوان دهدشتی می دهد:قدردانی ستاره آرژانتینی یوونتوس از نوجوان دهدشتی در روزنامه پرتیراژ ایتالیایی+عکس
  • وقتی ایرنای کهگیلویه و بویراحمد فقط نیمه خالی لیوان را می بیند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟