مشروح اخبار


» با حضور معاون سیاسی استاندار و فرماندۀ انتظامی استان بررسی شد؛ توسعه نظم و امنیت عمومی با تعامل وهمکاری سمن ها



با حضور معاون سیاسی استاندار و فرماندۀ انتظامی استان نشستی به منظور تبیین زمینه های اجرایی مشارکت، تعامل و همکاری موثر مجامع و تشکل های مردم نهاد در ارتقای طرح مشارکت های مردمی با هدف توسعه نظم و امنیت عمومی و بستر سازی فرهنگی، اجتماعی در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.


به گزارش خبرنگار راک نیوز در کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد تقویت کننده برنامه های دولت هستند، گفت: تقویت سمن ها و استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه تشکل های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید رقم خورد و این مهم همچنان با قوت ادامه دارد. محمد کاظم نظری، برقراری و حفظ نظم، امنیت و آرامش پایدار در جامعه بدون عزم و مشارکت همگانی را غیر ممکن دانست و اظهار داشت: واگذاری بخش ار کارها مثل جمع آوری متکدیان به سمن ها نشان از اعتماد دولت تدبیر و امید به توانایی و ظرفیت سمن هاست.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با محوری خواندن نقش سمن ها در تقویت پیوست های اجتماعی و بهبود شاخص های نشاط در جامعه، عنوان کرد: در همین راستا مشارکت هدفمند تشکلهای مردمی و نهادهای خصوصی باید تقویت شود. جبار کیانی به اهمیت تبیین نقش امنیت اجتماعی در رشد و توسعه جوامع بشری اشاره کرد و گفت: امنیت اجتماعی ارتباط معناداری با سرمایه داری و سرمایه گذاری دارد و هر جایی که امنیت برقرار باشد بدون شک رشد و پیشرفت رقم خواهد خورد. وی بیان کرد: خدمات حوزه دولتی در تصمیم سازی و اجرای امور به تنهایی کارساز نیست و افزایش سهم مشارکت سمن ها به عنوان نمایندگان مردم در تکمیل حلقه خدمات حوزه اجتماعی ضرورت دارد.
کیانی، نقش سازمانهای مردم نهاد در پیشبرد و تقویت طرح ها و برنامه های دولت را کلیدی دانست و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در چارچوب قانون را برای این سازمانها ضروری عنوان کرد. وی ابراز داشت: تشکل های مردم نهاد پرچمدار حرکت های اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار، سازنده و تقویت کننده برنامه های دولت در بخش های مختلف هستند.
در ادامۀ جلسه نمایندۀ سمن های و تشکل های خصوصی حاضر در جلسه، نحوۀ همکاری خود با نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و مالی، استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین هر منطقه، برگزاری کارگاههای آموزشی در جهت آگاهی بخشی و پیشگیری از جرائم و... برای بهبود و ارتقا امنیت عمومی را تشریح کردند.



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1397, 09:34



» اخبار مرتبط:

  • بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاددرکهگیلویه وبویراحمد مطلوب نیست
  • سردارانصاری: افراد معتمد در بین مردم بهترین یاور پلیس برای ایجاد امنیت پایدار هستند
  • معاون سیاسی، اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:کاهش 12درصدی شتاب طلاق در استان
  • تعامل و هماهنگی سازمان ها وتشکل های مردم نهاد با ستاد مدیریت بحران لازم است
  • معاون استاندار: سمن های کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات خود را در فرمانداری ها ثبت کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟