مشروح اخبار


» امام جمعه موقت بوشهر : سیل ایران ، آمریکا را رسوا کرد



حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در شرایطی که مردم ایران گرفتار بودند ولی بازهم استکبار جهانی تیرهای خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی روانه ایران کرد.

به گزارش راک نیوز از بوشهر ،ایرنا نوشت: امام جمعه موقت بوشهر گفت: ادعای دلسوزی آمریکا نسبت به سیل زدگان ایران بی اساس و دروغین است و این سیل استکبار جهانی را رسوا کرد.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در شرایطی که مردم ایران گرفتار بودند ولی بازهم استکبار جهانی تیرهای خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی روانه ایران کرد.

وی بیان کرد: تحریم حساب های هلال احمر برای جلوگیری از روانه شدن کمک سایر کشورها به سیل زدگان جمهوری اسلامی نمونه ای از اقدام های استکبار جهانی است.

هاشمی ادامه داد: این اقدام استکبار جهانی به معنی حمله به بشریت وجنایتی سنگین در حق انسانیت است.

هاشمی اضافه کرد: دلسوزی آمریکا برای سیل زدگان ایران در مقابل افزایش چالش های و تحریم ها ادعایی خنده دار است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: هرچند سیل اخیر خسارت هایی در مناطق مختلف کشور به دنبال داشت ولی درس های زیادی به ما داد که باید از آنها درس گرفت.

وی یادآور شد: سیل اخیر وحدت، انسجام و همدلی مردم را به نمایش گذاشت و دشمنی دشمنان را به ملت ایران ثابت و اقدام های آنان در افزایش تحریم ها، ادعای دلسوزی آنها را به شوخی خنده دار تبدیل کرد.

هاشمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و مردم گفت: سیل شور کمک رسانی ملت ایران به سیل زدگان را به نمایش گذاشت و مسئولان در این شرایط حساس باید در رفع مشکلات و جبران خسارت های وارد شده به مردم با دقت بیشتری اقدام کنند.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: همچنین پیشگیری از خسارت قبل از حادثه از جمله لایروبی، حفظ حریم رودخانه ها و جنگل ها توسط مسئولان ضروری است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان در عید مبعث گفت: بعثت نماد عبودیت و اجتناب از طاغوت است و رئیس جمهور آمریکا مصداق اصلی طاغوت هستند.

هاشمی اضافه کرد: مبنای حرکت جمهوری اسلامی توحیدی و هیچ گاه دشمن تراشی نمی کند اما جبهه طاغوت با اصل و حرکت توحیدی مخالف است.

وی یادآور شد: ملت ایران در طول چهل سال گذشته با روحیه استکبار ستیزی و وحدت در مقابل استکبار ایستاده و همچنان با همین اراده در این مسیر به حرکت خود ادامه می دهد.



تاریخ انتشار : 16 فروردین 1398, 13:30



» اخبار مرتبط:

  • قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است
  • معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اقتدار ایران در راهپیمایی 13 آبان به رخ استکبار جهانی کشیده می شود
  • بزرگترین اشتباه سازمان ملل از زبان امام جمعه موقت یاسوج
  • آمریکای امروز از آمریکای چهل سال قبل به‌مراتب ضعیف‌تر است
  • مصلحی: می‌خواهم به او بگویم غلط می‌کنی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟