مشروح اخبار


» دستگيري دو سارق حرفه اي با 53 فقره سرقت در یاسوج /جزییات



جانشین فرماندهی انتظامي استان از دستگیری دو سارق حرفه ای حوضچه های مخابراتی با اعتراف به 53 فقره سرقت در شهر یاسوج خبر داد.
 


به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کیقباد مصطفایی" با اعلام این خبر اظهار داشت: درپي دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت حوضچه های مخابراتی در شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات فني و گشت زني هاي محسوس و نامحسوس و هدفمند، 2 سارق حرفه اي را حین سرقت حوضچه های مخابراتی شناسايي و به راننده خودروی وانت بار حامل این سارقان دستور توقف دادند.

مصطفایی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات مأموران از محل متواری که پس از طی مسافتی و پس از شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها خودو متوقف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت:متهمان در تحقيقات فني و تخصصي به53 فقره سرقت اعتراف و از آنان مقادیری اموال مسرقه از جمله 200 کیلو سیم و کابل برق، 8 عدد باطری خودرو، 10عدد قالب فلزی ساختمان،72  عدد شمع فلزی 3 عدد کنتور و 50 عدد  شیر آلات ، 1 عدد درب فلزی، 4 عدد پل فلزی،  10عدد تیر فلزی برق، 100 عدد خاموت و 1 عدد تابلوی فلزی کشف و ضبط شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به این که کارشناسان ارزش اموال مسرقه را بیش از 500 میلیون ریال اعلام کردند بیان داشت: متهمان پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و روانه زندان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پايان ضمن قدرداني از تعامل مردم با پليس بر همکاري شهروندان با نيروي انتظامي در برخورد با مجرمان و قانون شکنان تاکيد کرد و از آنان خواست تا در صورت اطلاع از فعاليت هاي غير قانوني مراتب را از طريق تلفن 110 اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با ناهنجاري ها اقدام شود.



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1398, 07:13



» اخبار مرتبط:

  • دستبند پلیس بر دستان باند سه نفره سرقت در مرکز کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق حرفه ای و همدستانش در "دهدشت"
  • انهدام باند سرقت کابل برق با 32 فقره سرقت در کهگيلويه
  • دستبند پليس بر دستان سارق با 22 فقره سرقت در "گچساران"
  • دستگیری سارقان۱۶دستگاه موتورسیکلت در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟