مشروح اخبار


» رئیس جدید اداره امور عشایر گچساران منصوب شد/جزییات



طي آييني و با حضور مسوولان رئيس جديد اداره امور عشایر گچساران منصوب شد.


به گزارش راک نیوز، پیش از ظهر امروز طی آیینی رئیس جدید امور عشایر گچساران با حضور مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و دیگر مسوولان در سالن اجتماعات سازمان فنی وحرفه‌ای گچساران معارفه شد.

 در این آیین قربان کرمی با تبریک اعیاد شعبانیه  اظهار کرد: خدا را شاکرم هستیم که توفیق خدمت یک هزار و 861 روز را به اصیل‌ترین و نجیب‌ترین قشر از جامعه را داشته‌ام.

 
رئیس سابق امور عشایر گچسارن با بیان اینکه جامعه عشایری قشر محروم  به شمار می‌رود، گفت: عشایر نقش بسزایی در پیروزی انقلاب، اقتصاد و رونق تولید دارد.

 وی با بیان اینکه توصیه می‌کنم که عشایر را رها نکنید و در هر زمینه‌ا‌ی کمک‌یار این قشر باشید، گفت: خدمت  به عشایر لذت‌بخش است.

کرمی ابراز کرد: بیش از  یک هزار و 869 خانوار عشایری با جمعیتی بیش از  10 هزار نفر در مناطق دریلا، آبگندی و کلاغ نشین و دیگر مناطق عشایری این شهرستان  سکونت دارند.

 رئیس سابق عشایر گچساران ادامه داد: عشایر این شهرستان سالانه 2 هزار و 700 تن گوشت قرمز، 6 هزار و 480 تن انواع فرآورده‌های لبنی، 150 تن پشم و 25 تن گوشت سفید تولید می‌کنند.


 در ادامه  صادق فاتحی اظهار کرد: با توجه به تجارب و شناخت کافی  که به عشایر جامعه گچساران و باشت دارم در جهت رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار گام‌های مهمی برداشته خواهد شد.

 رئیس جدید امور عشایر گچساران ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای دام  و با برنامه‌ریزی مدون بتوانیم  در افزایش محصولات دامی به عنوان پایلوت کشوری خدمات ارائه دهیم.

 به گزارش راک نیوز ، در این مراسم از زحمات قربان کرمی تقدیر و صادق فاتحی به عنوان رئیس جدید امور عشایر گچساران  منصوب شد.



تاریخ انتشار : 20 فروردین 1398, 10:25



» اخبار مرتبط:

  • 532 مخزن ذخیره آب برای مناطق عشایری گچساران
  • خشکسالی موجب کاهش 15درصدی زاد و ولد دامها ی عشایر گچساران شد.
  • عشایر کهگیلویه و بویراحمد سالیانه 7000 تن گوشت قرمز تولید می کنند
  • رئیس جدید اداره امور عشایر گچساران معرفی شد
  • 20 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت مناطق عشایری گچساران هزینه شد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟