مشروح اخبار


» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر خبر قیمت پیدا کند، مسئولان به گَند کشیده خواهند شد



نماینده ولی فقیه در استان  در بازدید از ایستگاه جمع آوری کمکی های مردمی به سیل زدگان که به همت خبرنگاران استان برپا شده است، با بیان اینکه مردم به هلال احمر اعتماد دارند، گفت: مردم به هر ندای که برای کمک زده شود، اعتماد دارند.


 به گزارش خبرنگار راک نیوز از گهکیلویه و بویراحمد، آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: اصل اعتماد بین مردم حاکم است و از این نظر نگرانی وجود ندارد. وی رمز حقه بازی در جامعه را بخاطر وجود اعتماد در جامعه دانست و تصریح کرد: باید تلاش کرد که مردم به هر کسی اعتماد نکنند و کمکها از طریق افراد  مورد اعتماد و نهادها انجام شود. آیت الله ملک حسینی افزود: امداد مفهومی عام است و نهادهای مختلفی در این زمینه فعالیت دارند؛ اما مردم به هلال احمر بخاطر رسالت اورژانسی بیشتر اعتماد دارد. وی با بیان این مطلب که هر کسی به هر نهادی اعتماد دارد و فکر می کند مشکلی از مشکلات را حل می کند کمک کند، اظهار داشت: خبرنگاران عناصراعتماد ساز در جامعه هستند.

اگر در جامعه بین مفهوم خبرنگار، خبرساز، خبرگو تفکیک نباشد، فاتحه آن جامعه خوانده است 

 

نماینده ولی فقیه بیان کرد:  اعتماد به رسانه ها موضوع مهمی است  و در کشوری که می­ خواهد  مسیر موفقیت را طی کند، افراد قلم به دست و کسانی  که آماده پرسش از جامعه هستند و می­ خواهند شبه ای را رفع کنند، باید سالم باشند. وی خاطر نشان کرد:  اگر خبرنگاران پاک باشند، تردید نکنید که مسئولان  مجبورند پاک باشند. آیت الله ملک حسینی یادآور شد:  اگر اصحاب رسانه سالم باشند هر مسئول و نهادی که در تیررس قلمشان باشد به شکل طبیعی، مجبور است خوب عمل کند. وی تاکید کرد: اگر خبر قیمت پیدا کرد، تردید نکنید جامعه  و مسئول به گَند کشیده خواهد شد. نماینده ولی فقیه  گفت:  هزینه خبر باید معنوی باشد، نه مادی و اگر در جامعه ای بین مفهوم خبرنگار، خبرساز، خبرگو و ... تفکیکی نباشد، فاتحه آن جامعه خوانده است. وی افزود: اما اگر بین این مفاهیم تفاوت وجود داشته باشد، جامعه پیرامون،  جراًت تخلف  ندارد. آیت الله ملک حسینی  تصریح کرد:  اگر خبر برای آگاهی بخشی  و افزایش بصیرت است باید  منتشر شود؛ اما اگر در انتشار یک خبر قصد توهین،  تحقیر و بی اعتمادی در جامعه است، نباید منتشر شود.



تاریخ انتشار : 21 فروردین 1398, 17:54



» اخبار مرتبط:

  • آیت الله ملک حسینی درنشست با خبرنگاران:جامعه ای که در آن خبرها خریده می شود بدون شک تباه خواهد شد
  • هشدار آیت الله به مسئولان استانی:مدیریت جهادی با قوم گرایی محقق نمی شود
  • کسانی بر آتش قومیت می دمند که نفعشان در اختلاف افکنی است
  • نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس:خبرنگاران زبان گویای مناطق محروم باشند
  • واکنش آیت‌الله ملک‌حسینی به اظهارات قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟