مشروح اخبار


» آقای هاشمی پور، گفتمان امیرکبیر گفتمان تهدید منتقدین یا وعده پوچ به مردم نبود



مطلب زیر از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز می باشد که انتشار آن به معنی تایید یا تکذیب آن نبوده وصرفا در راستای حمایت از گردش آزاد اطلاعات می باشد و شما نیز می توانید با ارسال دیدگاه خود این نظر را تایید یا تکذیب نمایید. 


آقای هاشمی پور، گفتمان امیرکبیر گفتمان تهدید منتقدین یا وعده پوچ به مردم نبود گفتمان عملگرایی، اصلاح امور ملت بود.
به کجا چنین شتابان؟!!

اخیرأ نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ آقای هاشمی پور که به اسم امیر کبیر کهگیلویه هم صدایش می زنند طی سخنانی در همایش تحلیل از بسیجیان دانشگاه پیام نور لنده یکی از منتقدین خود را تهدید کرد و سخنانی ایراد کرد  که مورد تعجب همگان قرار گرفت که این به دور از شأن و شخصیت نمایندگی مجلس و کسی که سالها لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر تن داشت.
آقای هاشمی پور به جای جوابگوی به افکار عمومی  بخصوص  سعی نموده  با تهدید به اینکه   یک ساعته جمعتان می کنم منتقدین را بنوعی بترساند و  بجای پاسخگویی عملکرد فرار رو به جلو کند.!!!

گویا ایشان از وظایف خودشان مطلع نیستند.اگر یک نظامی نمی تواند در سیاست دخالت کند آیا یک شهروند عادی هم نمی تواند در مسائل سیاسی دخالت کند. اگر آن شخص نظامی از شما سوال می کند این خیرین چه کسانی هستند که پول پراید برای همایش پیاده روی می دهند این دخالت در سیاست هست.
اگر این دخالت در سیاست هست شما سابقأ طبق چه قانونی به فضای سیاسی ورود می کردید که چند روز قبل اظهار داشتید به نمایندگان قبلی کمک می کردم یا طبق کدام قانون هر روز در یک محفل و جلسه شرکت می کردید. مگر روزی که قسم جلاله و سوگند را یاد کردی متینگ سیاسی نبود پس طبق کدام قانون شما که نظامی بودید در آن متینگ سیاسی شرکت کردید
اقای هاشمی پور رطب خورده منع رطب چون کند
آقای هاشمی پور به چه علتی شما و دوستانتان برای بستن دهن منتقدین از هر راهی وارد میشوید ،اگر مشکلی نیست چرا به جای پاسخگویی تهدید میکنید و به گله و شکایت میپردازید.این بازی ها قدیمی شده به جای تهدید  پاسخگو باشید ؟؟
 در جلسه ی پرداخت جهیزیه به قول خودتان به محرومین به ایراد سخن پرداخته ای این را بدانید که محرومیت در کهگیلویه با پرداخت جهیزیه برطرف نمیشود.محرومیت با تولید و اشتغال و جذب سرمایه و خروجی مناسب با کار و روئیت پول بر سر سفره ی مردم برطرف می‌شود. ماهی به مردم ندهید ماهیگیری یاد مردم بدهید. شخصی که کار اجرایی کرده باید این قانون را بداند و کاش به جای این سابقه ی کاری که از خودتان ارائه میدهید بازدهی کارهایتان را هم میگفتید.به جای بستن دهن منتقدین و شکستن قلم هایشان بهتر بود جواب بدهی تا اینکه تهدید کنی، دیگر دوره رفتارهای تهدید امیز و قلدر مابی گذشته است. جناب هاشمی مردم رای دادن و باید جوابگوی مردم باشی.
در ادامه بحثتان با ادبیات اولیه ای که از خودتان به مستمع حاضر در جلسه انتقال دادین و عده ای را به رفتارهای منافق گونه خطاب کردی بگویید که هدف چیست؟و اگر هدف شما جذب آرا نباشد و برادری باشد در جمعی که هیچگونه ارتباطی به موضوع جلسه ندارد چرا به رفتارهای تشنج افرین در بخش های مختلف و  تفکر قوم گرایی و ناسیونالیستی میپردازی،مگر اقوام در منطقه ی کهگیلویه با هم خدای نکرده مشکلی دارند که اینگونه به بحث حاشیه ساز میپردازی؟؟و اگر اختلافی بوده مگر به جز این بوده که از همه ی طوایف و سلایق نمایندگان خویش را انتخاب کردند و به مجلس فرستاند.بهتر است به جای پاسخگویی به کارهای نیمه کاره رها شده که هر لحظه میگویید جذب خیرین میتواند مشکل گشا باشد پاسخگو باشید.شما اگر توان کار اجرایی دارید به قول خودتان برای چه منت میگذارید و روشن کنید که کدام کار بازدهی اقتصادی و رونق دارد و میتواند نیاز و معیشت مردم را برطرف کند.بهتر است به جای عزتی که به هر طریقی از مردم کسب کردید به ادای وظیفه  در حق مردمی باشید که محروم هستن و شما با وعده های 《میسازمت دیار_آماده باشید که آمدم 》اعتماد مردم را جلب کردین.امروزه مردم اگاه هستند و میبینند که چگونه عزت از کهگیلویه رخت بر بسته.شما با واگذاری کارهای فله ای و کوچک به افراد خاص نمیتوانید رفع محرومیت کنید و تقاضا داریم کمتر به شعور مردم فهیم حوزه ی انتخابیه اتان توهین کنید.

به جای رفتارهای حاشیه ساز سعی کنید به شعارهایتان عمل کنید و مردم را با وعده های دل خوش کننده ناامید نکنید.

جناب اقای هاشمی پور در آخر یک سوال از شما دارم. اگر خیرین پول جهیزیه را یا همایش پیاده روی  را دادن شما چرا به اسم خودتان اینها را باز نشر دادین؟؟؟

به امید روزی که عزت به کهگیلویه بزرگ برگردد.

《والسلام علی من تبع الهدی》
محمدبهزادی فرد



تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1398, 20:28



» اخبار مرتبط:

  • در کهگیلویه همه چیز گل و بلبل است/ نقد، گناهی است نابخشودنی
  • آقای رسایی ارادتمندیم!
  • دقیقا کجایید وعده های انتخاباتی امیرکبیرکهگیلویه!!!/ وقتی عدل هاشمی پور تسلیم میشود
  • واکنش دفترنماینده کهگیلویه بزرگ به مطلب منتشره در راک نیوز
  • "واکنش آیت الله هاشمی به تهدید صالحی"درمجلس:دین مداری خوارج همیشه اینگونه است!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟