مشروح اخبار


» آقای رسایی ارادتمندیم!



اقای پناهیان که این سالها به سیاست علاقه مند شده در اخرین تحلیل خود ، شکست سنگین اصولگرایان را در مشکلات اقتصادی دولت احمدی نژاد بیان داشت واقرار به این موضوع نمود که موج اجتماعی در حمایت از هاشمی بوجود امد.ودر این بین به نقش خود و هم فکرانش اشارهای نکردند . به نقش پرنگ طرفداران سینه چاک احمدی نژاد.

در خصوص اقای احمدی نژاد و مشکلات ای که در این دولت بوجود امد بنده ورود پیدا نمیکنم چون موضوعی تکراری و فرسایشی محسوب میشود . در این انتخابات مردم یک موضوع را به جناح تندرو اثبات کردند و ان این است که با کلمه مردم استفاده ابزاری نکنید . دلیل اصلی رای اوردن روحانی را مشخصا حمایت هاشمی رفسنجانی است. مردم پی به این موضوع بردند که احمدی نژاد صرفا برای رای اوردن از نام هاشمی استفاده کرد ولی همان زمان انتخابات۸۸ و ۸۴ برای او کافی بود و دیگر غیر از ان زمان سراغ هاشمی نیامد ، اما اینجا بود که طیف فکری تندروی حاکم در این مدت ۸ سال تا توانستند بر هاشمی تاختند. یک روز اقای رسایی در مجلس حملات وحشتناکی تقدیم هاشمی میکند و روز دیگر اقای الله کرم بیان میدارد که حمایت رفسنجانی مشارکت در انتخابات را پایین می اورد .یک روز مجید سلیمانی میگوید هاشمی رای ندارد و مردم به سمت نامزد جبهه پایداری می ایند و روز دیگر نمایندگان مجلس بر علیه هاشمی نامه مینویسند.

هرچه هست طیف تندروی کشور کاملا این را فرا گرفته که چگونه در وقت مناسب ،خود را به ان راه بزنند و تمام کاسه و کوزه ها را بر سر دیگری بشکنند.

بله اقای پناهیان ، اقای رسایی تمام عوامل دست به دست هم داد و شما و هم فکرانتان هیچ نقشی در اتفاقات این چند سال نداشتید و فقط نظاره گر تام بودید.همه ایراد و مشکل داشتن غیر از شما و همفکرانتان . اقای رسایی ای کاش کمی هم با مردم رو راست بودید . ما از شما نمیخواهیم بابت رفتارهای همفکرانتان در این چند سال از مردم عذر خواهی کنید چرا که اگر قصد این کار را داشتید خیلی قبل تر این کار را میکردید . ولی حداقل تمام مشکلات را سمت احمدی نژاد نگیرید . اگر این گونه تفسیر کنید فقط خود ضرر میکنید. باور کنید که احمدی نژاد به تنهایی نمیتوانست باعث بوجود امدن این همه مشکلات در کشور شود. اقای رسایی مطمئن باشید اگر از مردم قبل از انتخابات عذ ر میخواستید و شهامت این کار را به مردم نشان میدادید مردم حداقل ان را نوش د ارو بعد از مرگ سهراب میتوانستند قلمداد می کردند.مطمئن باشید مردم اگر نقش شما و همفکرانتان در حمایت بی چون و چرا از احمدی نژاد در ایجاد وضعیت کنونی بیشتر ندانند،به هیچ وجه کمتر نمیدانند.(الف)



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1392, 11:26



» اخبار مرتبط:

  • هاشمی رفسنجانی کاندیدا خواهد شد
  • واکنش دفتر هاشمی به نطق رسایی
  • واکنش احمدی نژاد به نامزدی هاشمی رفسنجانی
  • هاشمی و آغاز حیات سیاسی تازه
  • بزرگ‌تر از احمدی‌نژاد هم نتوانست انتخابات را به تأخیر بیاندازد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟