مشروح اخبار


» بزرگ‌تر از احمدی‌نژاد هم نتوانست انتخابات را به تأخیر بیاندازد



نایب رئیس مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد برای به کرسی نشاندن حرف خود از همه امکانات استفاده می‌کند، گفت: امیدوارم این ابزارها بی‌قانونی و هنجارشکنی نباشد وگرنه خود ضرر می‌کند چون بزرگ‌تر از احمدی‌نژاد هم نتوانست یک روز انتخابات را به تأخیر بیاندازد.

محمدرضا باهنر در درباره مکانیزم تعیین نامزد در ائتلاف اکثریت اصولگرایان، نوع بازی هاشمی رفسنجانی در انتخابات و واکنش احمدی نژاد به ردصلاحیت شدن نامزد مدنظرش صحبت کرد.
با حضور هاشمی رفسنجانی صحنه انتخابات مقداری دستخوش تغییرات می‌شود، احمدی نژاد در دو دوره گذشته با سوار شدن بر موج تخریب و کوبیدن‌هاشمی توانست، به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود و در این دوره نیز بی میل نیست با سوار شدن بر همان موج و ادامه آن از این موقعیت استفاده کند.

احمدی‌نژاد مقابل نظام بیایستد خود ضرر می‌کند

یعنی اگر احمدی‌نژاد نخواهد انتخابات را برگزار کند؟

اگر بخواهد در مقابل نظام بایستد و بگوید کاندیدای مورد نظر من تائید صلاحیت نشد، بخواهد در این امر دخالت بکند هم‌خودش ضرر می کند و هم به نظام ضربه‌های را وارد می‌کند، اگر چه با رخ دادن اینگونه اتفاقات نظام دچار بن بستی نخواهد شد و این مشکل را حل می‌کند، کما اینکه نظام مشکلاتی بزرگ‌تر از این را هم حل کرده است،  ولی خوب حیف است و نباید چنین واقعه‌ای رخ دهد.

بزرگ‌تر از احمدی‌نژاد هم نتوانست یک روز انتخابات را به تأخیر بیاندازد/

احمدی نژاد برای به کرسی نشاندن حرف خود از همه امکانات استفاده می‌کند

یعنی احمدی نژاد توانای ایستادگی در مقابل نظام را ندارد؟

خیر قطعا چنین توانایی را ندارد، بالاخره خیلی بزرگ تر از احمدی نژاد دلشان می‌خواست انتخابات یک‌روز به تعویق بیفتد یک‌روز من‌یادم هست تندروهای اصلاح‌طلبان و رسانه‌های خارجی دنبال آن بودند که انتخابات مجلس هفتم را نه اینکه منتفی کنند، بلکه ۱۰ روز به تاخیر بیندازند اما نتوانستند تاکنون حتی یک روز انتخابات در جمهوری اسلامی به تاخیر نیفتاده است و حتما هم در آینده این خواب‌ها تعبیر نخواهد شد، اما بالاخره آدم اذیت می‌شود و البته احمدی نژاد از همه امکانات خود استفاده می‌کند تا بتواند حرف خود را به کرسی بنشاند.




تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1392, 02:22



» اخبار مرتبط:

  • واکنش احمدی‌نژاد به ردصلاحیت مشایی
  • واکنش احمدی نژاد به نامزدی هاشمی رفسنجانی
  • جواد لاریجانی: نباید از دولت احمدی نژاد انتقادکنیم چون به سود اصلاح طلبان است
  • شعار جدید احمدی‌نژاد در اواخر دولتش +عکس
  • تماس احمدی‌نژاد با هاشمی/ به یک شرط نامزد می‌شوم
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟