مشروح اخبار


» استعفای یکی از فرمانداران کهگیلویه وبویراحمد+ عکس



وی که با انتقاداتی از برخی تبعیض ها در استان فضای سیاسی و رسانه ای کهگیلویه وبویراحمد را تحت تاثیر نگاه خود قرار داده بود  امروز سرانجام از مسئولیت خود استعفا داد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ بعد از گمانه زنی های اخیر بالاخره دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده که اتفاقا مورد اقبال مردم این شهرستان واقع شده بود و اقدامات ارزنده ای را در طول تصدی مسولیتش انجام داده بود از سمت خود استعفا داد.
وی در یک پست اینستاگرامی با تکرار یکی از دست نوشته های حسین پناهی : سلام ، خداحافظ بین این دواگر چیزی یافتید اضافه نمایید،و ادامه یادآور شدند: سپاسگزار خداوند منان و مردم قدرشناس امیدوارم در جایی دیگر خدمتگزاری اثرگذار باشم.التماس دعا. ..خبر رفتن خود از منصب بالاترین مقام اجرایی دولت در این شهرستان را منتشر نمود.
دارا کریمی نژاد از اولین فرمانداران و چهره های سیاسی استان کهگیلویه وبویراحمد بود که برای توسعه و رفع مشکلات زیر ساختی شهر لنده با حضور در فضای مجازی و تبادل نظر با نخبگان شهرستان سبک جدیدی از گفتگو و همفکری را برای خود طراحی نموده بود.
او با مطرح نمودن عزت برباد رفته کهگیلویه در مقایسه تودیع و معارفه 2 فرماندار کهگیلویه وگچساران بستر پرداختن به یک چالش جدی وانتقاد از نوع نگاه مسئولان بالادستی را فراهم کرده بود.

درطی مسئولیت کریمی نژاد گاه وبی گاه شنیده های غیر رسمی از زوایه داشتن بین وی و نماینده یا استاندار شنیده می شد اما هرگز کریمی نژاد هرگز این ادعا ها را تایید یا تکذیب ننمود.
کریمی نژاد را فارغ از تحلیل ونقد عملکردی بایستی یکی از فعالان محیط زیست برشمرد که در اطلاع رسانی برای حفاظت از محیط زیست از هیچ تلاشی دریغ نکرد.



گفتنی است شهرستان لنده از شهرستان های گرمسیری  و قدیمی ترین مناطق کهگیلویه وبویراحمد است که درجنوب غربی ایران واقع شده است.



تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1398, 07:57



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار لنده تغییر کرد /کریمی بجای کهگیلویه راهی لنده شد
  • فرماندارلنده بهترین گزینه برای معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد/"دارای" دارای شایستگی
  • باحکم وزیر کشور : فرماندار "لنده" منصوب شد
  • مشاور رسانه ای فرماندار لنده منصوب شد
  • رئیس بنیاد مستضعفان کشور به لنده سفر می‌کند/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟