مشروح اخبار


» ادعای یک رسانه در گچساران ؛ کاشت گیاه مخدر درفضای ورزشی یک شرکت !



روزهای گذشته تصویری در فضای مجاز ی منتشر شده بود که درتوضیح این عکس ازکاشت خشخاش در یکی از فضا های ورزشی یک شرکت دولتی در گچساران خبر داده بودند.

 

پیگیری های خبرنگار راک نیوز در گچساران از ساعات اولیه بازنشر این موضوع در فضای مجازی، با تکذیبه شفاهی مسئولان ورزشی این شرکت همراه بوده است ، تا اینکه امروز کانال تلگرامی سایت محلی زاگرونا با انتشار مطلبی به قلم فردی به نام ایمان قاسمی که نگارنده قصد دفاع از معاونت نیروی انسانی را داشته ! اما بنظر می رسد ناخواسته موضوع کاشت گونه ای گیاه مخدردراین فضا را تکذیب نکرده است .

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ دربخشی از مطلب منتشره در کانال تلگرام زاگرونا آمده است :

 

عکس گرفتن از یک فضای ورزشی و کاشتن خشخاش در آن فضا و وصله چسباندن یک عده منافع طلب و منحرف به شرکت نفت گچساران و مخصوصا مدیر منابع انسانی!

این بی اخلاقی به چه معنا است.

اگر کسانی که ماموریت تخریب ومنحرف کردن فضای جامعه را دارند تحقیق و مطالعه و یا حتی پرسشی از عوامل کنند پی میبرند فضایی که در سال 4 ماه در اختیار امور ورزش میباشد و مابقی در اختیار اداره محافظ و یا پیمانکاران جهت کارهای روتین و باسازی است چه ارتباطی به مدیر منابع انسانی دارد .

 

چرا باید حملات هدفمند و برنامه ریزی شده برای منحرف کردن فضای جامعه و شرکت نفت اینچنین پیش برده شود.

 

هرفضایی ورزشی اول برعهده امور ورزش و بعد مدیریت آن فضای ورزشی و بعد برعهده حراست مجموعه میباشد و مدیریت منابع انسانی نمیتواند اوج کارهای نیروهای انسانی را معطل یک زیرمجموعه و سرکشی به فضایی فصلی کند مدیریت منابع انسانی شرکت نفت گچساران در این دوسال بیشترین خدمات را به کارگران و کارمندان کرده و اوج هنر این مدیریت با کمترین منابع و به بهترین نحو چرخاندن امورات فوتبال لیگ دو صنعت نفت بوده آیا دوستان رسانه ای از بودجه و مدیریت های این مدیریت خبر دارند؟

آیا میتوان فضای نیروی انسانی در شرکت نفت در مدیریت و ریاست های این منابع را با چندسال پیش قیاس کرد؟

سعی کنیم قدر یک نیروی بومی که دست درازی خیلی از بی اخلاقی ها در منابع انسانی و امورورزش که سالها خستگی را برچهره کارگران و کارمندان و مردم انداخته بود بدانیم .و بدون آگاهی و تحقیق عمل نکنیم.

 

و اگر امروز جایگاهی در امورات نفت نداریم تیم تخریب نسازیم. (پایان نقل وقول)


ادعای یک رسانه در گچساران ؛ کاشت گیاه مخدر درفضای ورزشی یک شرکت !

اکنون باید منتظر وماند دید اولا واکنش روابط عمومی ومعاونت مربوطه به موضوع چه خواهد بود و اصل موضوع ومطلب منتشر شده در فضای مجازی در روزهای آغازین هفته اصلا صحت داردیاخیر؟ واینکه آیا رسانه منتشر کننده در مورد بخش دوم مطلب یعنی بی ارتباطی مسئولیت معاونت انسانی با فضای مورد بحث مستنداتی دارد یا اینکه مجبور به حذف مطلب از روی خروجی رسانه خود خواهد شد پاسخ هایی است که باید به افکارعمومی داده شود.



تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1398, 15:32



» اخبار مرتبط:

  • خبرهای خوش برای کارکنان قرارداد موقت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
  • معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برکنار شد+جزییات
  • مدیراسبق سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد،سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس شد+عکس
  • کاشت نهال توسط کارکنان شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت هفته منابع طبیعی
  • مهندس اسکندر روئین پور رئیس امور استخدام شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شد+ عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟