مشروح اخبار


» کنایه تلخ دکتر وکیلی به یک رسانه محلی در کهگیلویه وبویراحمد ؛ حیف است که این رسانه به «بولتن» تبدیل شود!



محمد علی وکیلی عصر پنجشنبه در سی و هفتمین سالگرد شهید فرهنگی «جمال الدین دولتخواه» و شهدای فرهنگی شهرستان کهگیلویه به عنوان « روشنای خاطر آشوب» اظهار داشت: مسئولان دولت باید پاسخگوی وضعیت بد اقتصادی کشور باشند.

به گزارش راک نیوزاز شهرستان کهگیلویه ؛ وی وضع کنونی کشور را زیبنده ملت ندانست و گفت: دولت در ناتوانی بیرون بردن کشور از این وضع مقصر است.
وکیلی تصریح کرد که سهم دولت در وضع کنونی تعیین کننده نیست ولی نقش مهم و تعیین کننده ای نیز در برون برد کشور از وضعیت کنونی دارد.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای نجات کشور از وضعیت کنونی اجماع ندارند ،افزود: مسئولان نه روی چقدر بدی وضعیت کشور و نه روی چرایی این وضعیت اجماع ندارند. وکیلی اضافه کرد: اگر مسئولان بر روی این موضوع یعنی وضعیت اقتصادی کشور اجماع داشته باشند برای نجات آن با هم توافق نیز می کردند. عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان و به خصوص نمایندگان مجلس نیازمند شجاعت در تصمیم گیری برای حل مسائل کشور هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باب مذاکره با ملت ایران بسته نیست ،تصریح کرد: اگر مسئولان بخواهند مقابل ترامپ و کشورهای استکبار ستیز بایستند و موفق شوند باید با ملت نیز مذاکره کنند. وکیلی به رسمیت شناختن ظرفیت خودی ها را مهم دانست و ادامه داد: مسئولان نباید ملت را دسته بندی کرده و تقسیم کنند. نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: برای برون رفت از مشکلات باید مسئولان به ملت اعتماد و اجازه دهند همه ملت یکدست شود.

به گزارش راک نیوز ؛ در روزهایی که قیمت سرسام آور کالاها از پیاز وسیب زمینی تا خودرو مسکن و حالا شایعه بنزین امان از مردم بریده ،یکی از رسانه های محلی استان تمام تلاش خود را برای انتخاباتی کردن فضای سیاست زده کهگیلویه وبویراحمد بکار بسته است.

سفر دکتر وکیلی به شهر دهدشت و حضور در مراسم سی و هفتمین سالگرد شهید فرهنگی «جمال الدین دولتخواه» و شهدای فرهنگی شهرستان کهگیلویه به عنوان " روشنای خاطر آشوب" فرصتی بود برای این رسانه تا حداکثر استفاده برای انتخاباتی کردن فضای بویراحمد در روزهای آینده را رقم بزند اما اولین پاسخ دکتر وکیلی که عمری از خود را در عرصه روزنامه و روزنامه نگاری حرفه ای گذرانده آخرین تیر به سیاست و تفکر نهفته درپشت این رسانه بود.

به گزارش راک نیوز ؛وکیلی در پاسخ به سوال کبنا نیوز ، گفت:این سایت ابتدا باید پیرامون مشی خود توضیحاتی بدهد و رسالت رسانه‌ای خودش را به جای بیاورد و حیف است که این رسانه به «بولتن» تبدیل شود.

وکیلی که در دنیای رسانه ای از مدیران صاحب سبک وحرفه ای است در پاسخ به دیگر سئوال حاشیه ای این سایت که چرا گفتمان «عزت بویراحمد» شکل گرفت؟، اظهار کرد: سئوالات اینجوری را رها کنید، آنچه مهم است، توازن در استان کهگیلویه و بویراحمد باید برقرار شود.
مدیرمسئول روزنامه ابتکار افزود: توازن، تابع توازن نیروی انسانی است، اگر توازن در نیروهای تصمیم گیر برقرار شود، توازن در توسعه استان هم اتفاق می‌افتد. وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نظرتان در باره عملکرد نماینده بویراحمد و دنا چیست؟ سکوت کرد تا فرصت سرمایه سوزی انسانی در کهگیلویه وبویراحمد در همین ایستگاه دست کم برای مدت محدودی متوقف شود.

این سایت محلی که برای انتخاباتی کردن فضای استان در روزهایی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر جامعه شده است وروز به روز دامنه قشر آسیب پذیر گسترده وسفرمردم کوچک تر می شودعلیرغم همه تلاش ها ، تاکنون ناکام مانده است ودر یادواره شهدای معلم هم همه سوال های انتخاباتی وی با پاسخ های منطقی وکنایه آمیز وکیلی همراه بوده است ،ازپرسیدن ازعزت بویراحمد و سرنوشت آینده انتخابات وکاندیداها نه تنها هیچ چیزی نه بافت بلکه وکیلی با جمله ای نرم اما درد آور خطاب به این رسانه گفت : حیف است که این رسانه به «بولتن» تبدیل شود.!!

 

به گزارش راک نیوز ؛نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا شما در انتخابات مجلس 98 حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا کاندیدا می‌شوید؟، گفت: تا زمان انتخابات، وقت زیادی مانده است، الان که من خدمت شما هستم هر کسی در مقابل سیل مشکلات که برای مردم است، اولویت خودش را بگذارد که کی پیروز می‌شود و کی بازنده می‌شود.
در مقابل این سیل مشکلات مردم، احتمالاً غیرتش کم است. آنقدر سیل مشکلات مردم بالا هست که آدم روش نمی‌شود، کی باید خودش را عرضه کند و کی عرضه نکند. باید دید که چه کسی نسخه نجات مردم را به صورت واقعی ارائه می‌دهد.



تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1398, 06:53



» اخبار مرتبط:

  • دکتر وکیلی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب کهگیلویه وبویراحمدی تائید صلاحیت شد
  • مدیرمسئول روزنامه ابتکار داغدار شد+جزئیات مراسم
  • یک کهگیلویه وبویراحمدی مدیرعامل خبرگزاری "ایرنا"میشود؟
  • «ابتکار» توقیف شد
  • محمدعلی وکیلی با حضور در بهبهان از ضرغامی اصلاح طلب حمایت کرد+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟