مشروح اخبار


» آخرین خبر از وضعیت جسمانی آیت الله



سال گذشته ایشان دو عمل جراحی انجام دادند و پس از آن دچار ضعف عمومی و شدید شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی افزود:‌ حدود سه تا چهار ماه است که ضایعه جدیدی در جسم ایشان ایجاد شده که پزشکان نهایت تلاش را برای درمان آیت الله ملک حسینی داشته اند.


 

به گزارش راک نیوز به نقل از  مهر، آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی که به علت عارضه جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نمازی شیراز بستری شده بودند، اکنون از وضعیت جسمانی بسیار رضایت بخش برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و رئیس حوزه علمیه خان شیراز، شب گذشته پیوسته لبخند بر لب داشته و با اطرافیان صحبت می کردند.

alt

بهبودی نسبی آیت الله مرهون دعای مردم است

فرزند آیت الله ملک حسینی به خبرنگار مهر گفت:‌ سال گذشته ایشان دو عمل جراحی انجام دادند و پس از آن دچار ضعف عمومی و شدید شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی افزود:‌ حدود سه تا چهار ماه است که ضایعه جدیدی در جسم ایشان ایجاد شده که پزشکان نهایت تلاش را برای درمان آیت الله ملک حسینی داشته اند.

alt

وی با بیان اینکه همه چیز را به خدا سپرده ایم، اظهار داشت: امروز حال ایشان از دو روز گذشته بهتر است و ما این را مرهون دعای مردم می دانیم.

وی ضمن تشکر از مردم که طی روزها گذشته در مساجد و حسینیه ها برای بهبودی آیت الله ملک حسینی دعا کردند، بیان کرد: معتقدیم که دعای مردم اثر داشته و بهبودی نسبی حضرت آیت الله مرهون همین دعاهاست.

حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی تصریح کرد: التماس دعای ویژه از مردم داریم و از کسانی که طی روزهای گذشته ابراز همدردی کرده اند، کمال سپاسگزاری را داریم.

alt

وی از مردم خواست که به بیمارستان مراجعه نکنند و درصورت نظر مساعد پزشکان، ملاقات مردمی انجام می شود.



تاریخ انتشار : 20 مهر 1391, 17:15



» اخبار مرتبط:

  • وضعیت جسمانی آیت الله ملک حسینی رضایت‌بخش است
  • آیت‌الله ملک حسینی در بیمارستان نمازی شیراز بستری شد
  • آخرین اخبار از وضعیت جسمانی آیت الله ملک حسینی
  • پیام تسلیت‌سیدحسن‌خمینی درپی درگذشت آیت‌الله‌ملک‌حسینی
  • زندگینامه: سید شرف‌الدین ملک حسینی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟