مشروح اخبار


» کدام باشگاه ها خواهان دیبالای کهگیلویه و بویراحمدی هستند؟



نوجوان فوتبالیست دهدشتی که طی ماه های گذشته توانست به چهره ای شناخته شده تبدیل است حالا باشگاه های مطرح خواهن به خدمت گرفتن وی شدند.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛ برنامه ورزشی فوتبال ۱۲۰ که با اجرای حمید محمدی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور پنج شنبه شب ها از شبکه ورزش پخش می شود دریک گزارش به معرفی دو نوجوان از استعدادهای درخشان و آینده  فوتبالی پرداخت.
براساس این گزارش، امیرمحمد علامه یا همان دیبالای کهگیلویه و بویراحمد ازجمله مهمانان این بخش ازبرنامه بود که با پخش تصاویری از چالش های امیرمحمد از واکنش ها بعداز شناخته شدن دیبالای کهگیلویه و بویراحمد ی پرسیده شد که علامه گفت : واکنش ها خیلی خوب هم در مدرسه وهم درشهر همه من را می شناختند.
علامه در پاسخ به این سوال که آیا بعداز معروف شدن پیشنهاد فوتبالی داشتی گفت : از آکادمی باشگاهای فوتبال فولاد خوزستان ،ذوب آهن اصفهان، سپاهان و آکادمی کیا (زیرنظرمهدی مهدوی کیا) پیشنهاد داشتم .
امیرمحمد این را گفت که آرزو دارددرآینده  لژیونر شود اما درحال حاضر آکادمی کیا را ترجیح می دهند. 
گفتنی است، امیرمحمد علامه یا همان دیبالای کهگیلویه و بویراحمد نوجوانی است که بعداز انتشار تصاویر وی در لحظه شوت به سمت یه منفذ بر روی یکی از دیوارهای خانه ایی روستایی وعبورتوپ از منفذ،شادی فوتبالیست دهدشتی به سبک دیبالای آرژانتینی باعث شد تا موردتوجه بازیکن یوونتوس ایتالیا قرارگیرد وبا ارسال پیراهن ورزشی با شماره دیبالا از وی قدردانی کند.


کدام باشگاه ها خواهان دیبالای کهگیلویه و بویراحمدی هستند؟
به گزارش راک نیوز ؛ پس از دیده شدن ویدئو هنرنمایی امیرمحمد توسط دیبالا و ارسال پیراهن ورزشی با امضا برای نوجوان دهدشتی ، شرکت آدیداس نیز در یک ویدئو تبلیغاتی برای محصولات خود از هنرنمایی دیبالای دهدشتی بهر ه برد و در تازه ترین هنرنمایی علامه او وقتی به توپ ضربه میزند بطری آب قرار گرفته بر روی توپ با یک چرخش کامل در آسمان مجددا به حالت اولیه بر روی زمین قرار میگیرد. 

 




تاریخ انتشار : 2 خرداد 1398, 20:47



» اخبار مرتبط:

  • دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی مهمان امشب برنامه نود +عکس
  • دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی دوباره در دنیا خبر ساز شد +تصاویر
  • فوتبالیست آرژانتینی درجستجوی اعجوبه دهدشتی /از دیبالای آرژانتین تا دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی +عکس
  • تقدیر دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیبالای ده ساله کهگیلویه و بویراحمد ی
  • بدل ایرانی محمد صلاح در کهگیلویه و بویر احمد +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟