مشروح اخبار


» تاکیدمشاور امور خانواده و بانوان فرمانداری شهرستان کهگیلویه براهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه زنان



نشست شورای اداری شهر قلعه رئیسی با حضور مسئولان وفعالان این شهر در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش راک نیوز از شهرستان کهگیلویه ؛در این نشست حمیده زعیمی مشاور امور  خانواده    و بانوان فرمانداری شهرستان کهگیلویه  به اهمیت پیشگیری  ‌و دردرجه بعد درمان  آسیب های  اجتماعی   نو ظهور و سنتی   اشاره کرد .


 این مدرس دانشگاه بررسی بهتر و تصمیم گیری صحیح تر برای درمان آسیب های اجتماعی را  نیازمندبرخورداری از  اطلاعات   دقیق ، تحلیل روان شناختی  وجامعه شناختی از جامعه هدف دانست .


زعیمی به رسالت مهم مشاوران در ادارات  و‌ مدارس استان  اشاره  کرد و یاد آورشد: حضور مشاور در مدارس استان می تواند  به پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی کمک شایانی بکند   و بی شک نتیجه  آن  در آینده نزدیک قابل لمس خواهد بود.

وی با بیان اینکه مخالف عدم بیان واقعیت ها هستم اما گاها دیده میشود که واژه خودکشی چه برای اقدام موفق وچه ناموفق مورد استفاده قرار می گیردو این بار معنایی میتواند اثرات منفی زیادی بهمراه داشته باشد لذا انتظارمیرود  دقت نظر بیشتری صورت پذیرد.

تاکیدمشاور امور  خانواده  و بانوان فرمانداری شهرستان کهگیلویه  براهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه زنان

 


حمیده زعیمی با تشریح اثرات زیان بار یادگرفتن و تمرکز بیش از حد  بر مبحث خودکشی ، به بحث توانمند سازی زنان  پرداخته  و زنان  را رکن اساسی  جامعه و موثر بر نگاه جامعه   معرفی کرد  مشاور امورخانواده و بانوان فرمانداری شهرستان کهگیلویه  ضمن مهم برشمردن ضرورت تغییردر نگاه  فضای حاکم  به زنان تشکیل یک سمن فعال دراین حوزه ،  برگزاری   دوره گلیم بافی ، کارگاه های هنری ، و همچنین  تشکیل هییت  فوتسال و دوره های  ورزشی را  از جمله برنامه های مدنظروقابل پیگیری  برای بانوان در این مناطق برشمرد.

به گزارش راک نیوز ؛ حمیده زعیمی در اولین هفته کاری که بعنوان مشاور امور  خانواده و بانوان فرمانداری شهرستان کهگیلویه  معرفی شده بود درمعیت مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه وبویراحمد با حضور در شهردیشموک به بررسی آسیب های اجتماعی درحوزه زنان و گفتگوی نزدیک با مسئولان این شهر پرداخت .

 

تاکیدمشاور امور  خانواده  و بانوان فرمانداری شهرستان کهگیلویه  براهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه زنان

 


 زعیمی بروز مسئله خودکشی را در جامعه‌ای که دارای فرهنگ غنی دینی و مبتنی بر اخلاق و دستورات رفتاری در حوزه زندگی فردی و اجتماعی است، قابل تأمل و دقت بیشتری دانست و توجه به جایگاه زنان در جامعه را از عمده اهداف دولت تدبیر برشمرد.

 

 



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1398, 12:28



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب جدید در فرمانداری شهرستان کهگیلویه/جزییات
  • واکنش مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خودکشی ۲دختر جوان دردیشموک
  • طرح ارتقای تاب‏ آوری اجتماعی زنان و خانواده در استان اجرا می شود
  • مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در مراکز آموزش فنی و حرفه ایبرگزار می شود
  • مشاور وزیرکشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟