مشروح اخبار


» کشف کالای قاچاق میلیاردی در "یاسوج"



فرمانده انتظامی استان،گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از یک دستگاه خودروی سواری پژو کالا های قاچاق كشف کردند.

به گزارش راک نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ضمن هماهنگی قضائی در محور یاسوج به اصفهان تور ایست و بازرسی دایر کردند.

وي افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

انصاری بیان داشت: راننده با بی توجهی به دستور مأموران با سرعت زیاد از محل متواری که پس از طی مسافتی وبا رعایت قانون به کار گیری سلاح ،پس از شلیک چندتیر هوایی، سپس به سمت لاستیک ها خودرو نیز متوقف و مأموران در بازرسي از آن 2 هزار و 112ثوب لباس زنانه و 30 عدد توپ فوتبال کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را یک میلیارد و 775 هزار ریال اعلام کرده اند خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.



تاریخ انتشار : 5 خرداد 1398, 09:06



» اخبار مرتبط:

  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در گچساران /جزییات
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در محور بابامیدان-یاسوج/جزییات
  • کشف 127 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • کشف محموله قاچاق در محور یاسوج-اصفهان
  • 284میلیون ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟