مشروح اخبار


» مرد گچسارانی دختر 7 ساله خود را خفه کرد



ساعت یک بامداد پنجشنبه ۲۰ تیرماه بود که از بیمارستان شهر جم خبر رسید دختر ٧ ساله‌ای به طرز مرموزی جان باخته است. ماموران پلیس بلافاصله این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در بیمارستان به تحقیق در این رابطه پرداختند. تجسس‌ها نشان می‌داد این دختربچه به علت خفگی و قطع‌شدن انسداد تنفسی‌اش جان باخته است.

به گزارش راک نیوز "ساعت یک بامداد پنجشنبه ۲۰ تیرماه بود که از بیمارستان شهر جم خبر رسید دختر ٧ ساله‌ای به طرز مرموزی جان باخته است. ماموران پلیس بلافاصله این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در بیمارستان به تحقیق در این رابطه پرداختند. تجسس‌ها نشان می‌داد این دختربچه به علت خفگی و قطع‌شدن انسداد تنفسی‌اش جان باخته است.

درحالی‌که بررسی‌ها درخصوص این جنایت تلخ ادامه داشت، ساعتی بعد مردی میانسال به پلیس جم مراجعه کرد و از یک جنایت هولناک خانوادگی خبر داد. این مرد با تسلیم‌شدن در مقابل پلیس گفت که دختر ٧ ساله‌اش را به قتل رسانده است. بلافاصله مرد میانسال تحت بازجویی قرار گرفت.

او با اعتراف به قتل دخترش انگیزه‌ای عجیب را مطرح کرد و دراین‌باره گفت: «دخترم به نام پارمین همه زندگی من بود. او را بشدت دوست داشتم و همیشه دلم می‌خواست بهترین زندگی را داشته باشد.

از نظر من او یک فرشته بود و باید در بهشت زندگی می‌کرد، برای همین شب حادثه به بهانه این‌که می‌خواهم برای او مرغ مینا که خیلی دوست داشت، بخرم، او را به بیرون از خانه بردم. ساعت ٨ شب بود، جایی نشستیم و درحالی‌که دخترم در بغلم بود، او را خفه کردم. فقط می‌خواستم دخترم در بهشت زندگی کند و از این دنیا و سختی‌هایش آزاد شود. برای همین این کار را کردم. اصلا نمی‌خواستم دختر کوچکم سختی بکشد. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم او را به آن دنیا بفرستم تا بهترین زندگی را داشته باشد.»

توضیحات دادستان جم درباره پرونده قتل دختر ۷ ساله به دست پدرش /قاتل: می خواستم دخترم پاک به بهشت برود

حجت‌الاسلام روح‌الله فروغی‌فر دادستان جم گفت: هفته پیش پدری در شهرستان جم، دخترش را خفه کرد و گفت با این کار خواسته دخترش وارد بهشت شود.

وی افزود: پس از این اتفاق، شایعاتی وجود داشت که این مرد معتاد بوده است اما وی معتاد نبوده و مشروبات الکلی هم مصرف نکرده بوده است.


دادستان شهرستان جم بیان کرد: قاتل فردی سالم و تحصیل کرده رشته مهندسی است که به عنوان نیروی رسمی با ۱۵ سال سابقه کار در یکی از پتروشیمی‌های عسلویه مشغول فعالیت است.

حجت الاسلام فروغی فر گفت: این قاتل از خانواده‌ای مشهور در گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد است که بیشتر اعضای خانواده وی هم تحصیلکرده اند.



تاریخ انتشار : 24 تیر 1398, 09:11



» اخبار مرتبط:

  • زنی که شوهرش راکشت و2 دخترش را زخمی کرد!
  • قتل مادر و دختر به خاطر سوء ظن
  • عشق یکطرفه، قتل و خودکشی به بار آورد!
  • دراستان فارس رخ داد:قتل دختر جویای کار بعد از تعرض
  • پدر سنگدلی که دو دخترش را دار زد!+جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟