مشروح اخبار


» لطیفه​های ناجوانمردانه برای آیت​الله جنتی



حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی در یادداشتی با عنوان «تاثیرات لطیفه​ها» به برخی از لطیفه هایی که نسبت به آیت الله جنتی در جامعه رواج یافته است، انتقاد کرد.

به گزارش راک  نیوز به نقل از آسمان، وی در این یادداشت چنین نوشته است:

در طول دوران فعالیت و تلاش ۳۲ ساله آیت​الله جنتی در شورای نگهبان و مسئولیت​های دیگری که در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دادگاه انقلاب و امام جمعه​ای در قم و تهران و شورای عالی تبلیغات و ... داشته​اند، در تمامی این سنگرها جزء عناصر پایبند به اصول و آرمان​های انقلاب اسلامی بوده​اند و با جریان شناسی​ای که درون حوزه علمیه داشته​اند، توانستند خطوط و جریان​های سیاسی مخالف و منحرف از راه امام و رهبری را معرفی، افشا و ایستادگی کنند.



درباره لطیفه سازی​های که ناجوانمردانه درباره آیت​الله جنتی، در جامعه ساخته می​شود هم باید بگویم که پایداری و پایمردی ایشان در دفاع از قانون اساسی و محکم نگه داشتن شورای نگهبان به عنوان سدی در برابر عوامل نفوذی و جریان​هایی که تلاش می​کنند تا شورای نگهبان را از فشارهای سیاسی خودشان متاثر بکنند، عامل بسیاری از شایعات و برخی تعابیر سخیف علیه ایشان بوده​اند.

سازندگان این شایعات تلاش می​کنند با تقدس زدایی از این شخصیت و ضربه زدن سیاسی در جایگاه و مواضع ایشان در حفاظت و پاسداری از قانون اساسی و شرع تزلزلی ایجاد کنند که خوشبختانه این جریان سازی نه تنها هیچ تاثیری در روحیه، رفتار و مواضع ایشان ایجاد نکرده که ایشان را در راهی که می روند مصمم تر کرده است.

سکوت آیت​الله جنتی در قبال عملکرد دولت هم بیش از موضع گذشته شان قابل توجه است. این هم ناشی از تقوای سیاسی و عدالتی است که ایشان همراه داشته اند.




تاریخ انتشار : 24 مهر 1391, 06:42



» اخبار مرتبط:

  • موافقت رهبری با حضور كمرنگ آیت الله جنتی
  • آقای جنتی شما سوار بنز نشده‌اید؟
  • شجونی: ازكجا بدانم منظور جنتی كی بود؟
  • عسگراولادی: یار زندان و ایوان هاشمی بوده‌ام
  • دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟