مشروح اخبار


» صحبت های جوان انقلابی پاتاوه در جلسه هم اندیشی جوانان با مسئولین: نماینده مردم باشید نه جریانات سیاسی



مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

راک نیوز/محمد پیاب

بس الله الرحمن الرحیم

کارآیی که از نگاه مردم در طی چند سالی که از مجلس دهم  گذشته است کمتر محقق شده و بیشتر وقت مجلس به جای رفع و حل مشکلات اساسی مردم، صرف تنش‌های سیاسی و اختلافات درونی شده است.

 نماینده‌ها و مسئولین به جای اینکه دغدغه مردم و حل مشکلات آنها را داشته باشند. اغلب نمایندگان در دو راهی مردم یا جریان سیاسی مورد نظرشان، جریان سیاسی را انتخاب می‌کنند از این رو اگر در جامعه مشکلی بوجود می‌آید برای بررسی آن و بازخواست از مسئول مربوطه ابتدا گرایش سیاسی مسئول را مورد نظر قرار می‌دهند و در صورتی که سوال از او مخالف منافع جریان سیاسی همراستا با نماینده باشد از طرح سوال خودداری می‌کنند.

  معضل بیکاری یکی از اصلی‌ترین مشکلات فعلی جوانان خصوصا در شهر وبخش پاتاوه می‌باشد و انتظار ما ازنمایندگان این بود که در مجلس به عنوان نهاد قانون گذار در این باره اقدامی انجام دهند و دست روی دست نگذارند.
 شعار اغلب کاندیدها در هنگام انتخابات ایجاد اشتغال و توجه به جوانان است اما بعد انتخابات به فراموشی سپرده می‌شود
ظرفیت‌های شهر و بخش پاتاوه به گونه‌ای است که حتی می‌تواند برای سایر شهر‌ها و استان‌ها نیز اشتغال ایجاد کند اما متاسفانه امروز شاهد هستیم که جوانان این شهر به دلیل بیکاری به استان‌های دیگر حتی مهاجرت می‌کنند. معضل بیکاری منشا اکثر آسیب‌های اجتماعی است از این رو اگر بر طرف شود بسیاری از مشکلات اجتماعی، ناهنجاری‌ها و نارسایی‌های احتمالی همچون طلاق و اعتیاد، درگیری‌ها و اختلافات درون خانوادگی و برون خانوادگی به حداقل خواهد رسید.چ

امروز دیدارحضوری با نمایندگان به هفت خوان رستم تبدیل شده است و به ندرت و با رابطه می‌توان با آنها ازنزدیک صحبت و ملاقات کرد.
همین نمایندگانی که هنگام انتخابات به هر ابزاری متوسل می‌شوند تا رای مردم را بدست آورند و مردم دلسوزانه ساعت‌ها پای سخنرانی‌های انها می‌نشینند، برای ملاقات با آنها در مجلس شورای اسلامی و یا دفترهای به اصطلاح ملاقات مردمی شان باید ساعت‌ها به انتظار نشست تا شاید بتوان چند دقیقه‌ای با آنها به صحبت کرد.
 از طرفی همین نمایندگانی که در زمان انتخابات انواع و اقسام وعده‌ها را می‌دهند پس از نشستن برصندلی مجلس اعلام می‌دارند که وظیفه یک نماینده قانون گذاری است و در حوزه کارهای دیگر نمی‌توانند ورود پیدا کنند. اگر نمی‌توانند ورود پیدا کنند پس چرا قول بیهوده می‌دهند.

 گرانی و تورم برپیکر مردم سایه سنگینی انداخته است و از درون مردم را نحیف و لاغر کرده است.
 مگرهمین نمایندگان نمی‌توانند درباره موضوع گرانی‌ها چاره‌ای بیندیشند تا بازار اینگونه نباشد. مردم واقعا در برابر گرانی‌ها کم آورده‌اند، امروز یک سرپرست خانواده چگونه می‌تواند گوشت کیلویی یکصد هزار تومان را برای خانواده‌اش خریداری کند.

خواهش دارم که میسولئن به مناطق حاشیه شهر پاتاوه هم سری بزنند تا ببینند مردم در چه وضعیتی زندگی می‌کنند
 کارگری که از حداقل حقوق برخوردار است و مستاجر نیز می‌باشد با این گرانی‌ها حتی توان پرداخت قبض‌های خود را نیز ندارد چه برسد به موارد دیگر، یا نمایندگان این مشکلات را واقعا نمی‌بینند و یا آنقدر به مسائل سیاسی و رابطه بازی‌ها مشغول هستند که دیگر وقتی برای رصد کردن مسائل مردم پیدا نمی‌کنند.
و در پابان از مسئولین انتظار داریم که مردم را فراموش نکنند و برای مشکلات امروز آنها چاره‌ای بجویند و قانونی وضع کنند.

و نماینده مردم باشند نه جریانات سیاسی



تاریخ انتشار : 6 مرداد 1398, 08:10



» اخبار مرتبط:

  • نماینده مردم ممسنی:استانی شدن انتخابات سبب رسیدگی بهتر به حوزه‌های انتخابی می‌شود
  • نوذر شفیعی:نمایندگان پیش از آنکه محلی‌گرا باشند باید ملی فکر کنند
  • نماینده مجلسی که ۹۰ نفر را استخدام کرد! + اسناد
  • کوهکن: لاریجانی را به عارف ترجیح می‌دهم/ اداره مجلس سخت تر از اداره دولت و دستگاه قضایی است
  • هشدار آیت‌الله ؛کسی حق ندارد به اسم رأی و انتخابات با احساسات مردم بازی کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟