مشروح اخبار


» مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان فارس منصوب شد



 مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس با اشاره به نظرات پزشکی قانونی و صدور نظرات گفت: تلاش شده تا رویه واحدی داشته باشیم که سبب تشتت آرا نشود.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس صبح امروز برگزار شد. علیرضا درودچی، مدیرکل جدید پزشکی قانونی فارس با اشاره به درنظر گرفتن ارتقا کیفیت اظهار داشت: برنامه‌ریزی، اصلاح فرآیندها و کلیه اقدامات در این راستا  مدنظر است که از جمله می‌توان به 4 فرآیند اصلی معاینه، تشریح، کمیسیون و آزمایشگاه در پزشکی قانونی اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه در بعد دیگر فعالیت پزشکی قانونی تکریم ارباب رجوع اهمیت دارد، گفت: ارباب رجوع پزشکی قانونی بخشی مردم و بخشی هم همکاران قضایی هستند و هدف این است که از استاندارد سازمانی به نقطه بهتر برسیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس با اشاره به نظرات پزشکی قانونی و صدور نظرات بیان کرد: تلاش شده تا رویه واحدی داشته باشیم که سبب تشتت آرا نشود.

درودچی با بیان اینکه آموزش یکی از فاکتورهای سازمان است و نقطه پایان ندارد، افزود: تلاش می‌شود که از ظرفیت‌های پزشکی قانونی بیش از گذشته استفاده شود. 

سعید غلامزاده، مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان فارس نیز در این مراسم گفت: در استان بهترین آزمایشگاه پزشکی قانونی را داریم و بسیاری از نمونه‌های استان‌های دیگر و حتی گاهی تهران در شیراز انجام می‌شود. 

وی با اشاره به استقرار پیشرفته‌ترین دستگاه سم‌شناسی، بهترین دستگاه حوزه ژنتیک و نخستین مرکز تحقیقات سم‌شناسی در استان فارس تصریح کرد: همچنین در حوزه آموزش و پژوهش بیشترین مقالات و رتبه نخست را در کشور داریم.

غلامزاده افزود: در زمینه کمیسیون پزشکی و کیفیت صدور نظر کارشناسان بهترین نظرات صادر می‌شود و در تمامی حوزه‌ها رتبه اول و دوم داشتیم که مرهون همدلی نیروی انسانی است. 

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت و ارتقا چند پله‌ای جایگاه پزشکی قانونی فارس در کشور از نتایج اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته است.



تاریخ انتشار : 20 مرداد 1398, 08:43



» اخبار مرتبط:

  • فرزند شایسته کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری شد
  • کشف 61بسته هروئین از شکم یک جسد در شیراز !
  • بیشترین فراوانی پرونده های ارجاعی به پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد با موضوع روان پزشکی است!
  • نتایج نمونه برداری پیکر جانباختگان سانحه هوایی چند روز آینده اعلام می شود
  • مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: ۱۱جسد آماده تحویل به خانواده های داغدارمی باشد+جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟