مشروح اخبار


» ۵۶ مصدوم در تصادفات امروز کهگیلویه وبویراحمد



سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از ساعات اولیه امروز جمعه تا امشب در تصادفات استان یک مصدوم با احیا موفق از مرگ حتمی نجات پیدا کرد، یک مصدوم قبل از رسیدن اورژانس کشته شد و ۵۶ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش راک نیوز، محسن جلیلی با بیان اینکه امروز در جاده‌های مواصلاتی استان در مجموع ۱۹ فقره تصادف به اورژانس گزارش شد، افزود: مرگبار ترین تصادف امروز در ساعت ۱۶ در مسیر شهرک ولایت تیپ ۴۸ یاسوج با واژگونی پژو ۴۰۵ رخ داد.
وی تصریح کرد: در این حادثه که در مجموع ۸ سرنشین داشت، یک خانم ۳۰ ساله قبل از رسیدن اورژانس به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ عنوان کرد: در این تصادف یک خانم ۲۴ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی، فاقد علامه حیاتی بود  که توسط تکنسین‌های اورژانس آقایان نامداری و بزرگ امید با اقدام سریع وبه موقع پزشکی از جمله احیای موفق از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و ۶ مصدوم دیگر توسط اکیپ‌های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.
جلیل نیز با اشاره به تصادفات پر مصدوم امروز، مطرح کرد: تصادف پیکان در تنگ کناره یاسوج با ۹ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ با پراید در جاده اصفهان تونل(۹) با ۵ مصدوم و تصادف پراید با پژو ۴۰۵ در جاده مختار با ۷ مصدوم اعم تصادفات پر مصدوم امروز بودند که به اورژانس گزارش شد و توسط تکنسینها امدادرسانی شدند.
جلیل  در ادامه  از امداد رسانی اورژانس در مراسم تشییع جنازه عالم فرزانه حاج آمیراحمد تقوی خبرداد و افزود : در مجموع ۱۰ نفر در این مراسم توسط اکیپ‌های اورژانس با توجه به نیاز پزشکی خدمات دریافت کردند.



تاریخ انتشار : 25 مرداد 1398, 17:55



» اخبار مرتبط:

  • آمار تصادفات کهگیلویه وبویراحمد در48 ساعت گذشته
  • دو تصادف با ۱۳ مصدوم/ نجات بیمار قند خونی با اورژانس هوایی یاسوج
  • ۵کشته و زخمی در دو تصادف در کهگیلویه و بویر احمد
  • 13 مصدوم در 2 تصادف/برخورد وانت نیسان با پراید در سرفاریاب 9 مصدوم برجای گذاشت
  • پرواز اورژانس هوایی یاسوج به منطقه صعب العبور رود ریش بخش دیشموک/۱۲ مصدوم در پی حوادث تصادفی در کهگیلویه و بویر احمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟