مشروح اخبار


» سمیه اکبری فرد در گفتگو با راک نیوز : غدیر کادوی خداوند به مسلمین جهان است



غدیر کادویی از سمت خداوند به مسلمین جهان است که در حقیقت تکمیل کننده دینشان باشد تا با توسل به دامان پاک این مولای متقیان، کل جهان اسلام هدایت یابند.


راک نیوز - سمیه اکبر فرد، به واقعه روز غدیر و اهمیت این روز نزد باریتعالی اشاره کرد و گفت: جبرئیل از سوی خداوند برای دادن خبر مهمی به پیامبر ( ص ) نازل شد و گفت: من روح هیچ پیغمبری را قبض نکردم مگر بعد از آنکه تمام احکام دین خود را به مردم ابلاغ کرده باشد. پایان عمر تو نزدیک شده است و دو حکم مهم دیگر مانده که باید به مردم برسانی: اول فریضه حج و دوم مساله ولایت و جانشینی و نصب علی ابن ابی طالب علیه سلام برای خلافت.

این مولف کتاب غدیر قلب اسلام ، به حدیثی از امام رضا ( ع ) در رابطه با اهمیت عید غدیر اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع ) در رابطه با شرافت این روز فرموده اند: روز غدیر در آسمان مشهورتر است از زمین. به خدا قسم اگر مردم فضیلت این روز را آن گونه که هست دریافته بودند، فرشتگان با آنان هر روز ده بار مصاحفه می‌نمودند.

وی به حدیث دیگری از امام صادق ( ع ) در رابطه با این روز بزرگ اشاره کرد و افزود: و یوم غدیر بین الفطر و الاضحی و یوم الجمعه کالقمر بین الکواکب: روز عید غدیر در میان روزهای فطر، قربان و جمعه همانند ماه در میان ستارگان است.

سمیه اکبری فرد تصریح کرد: غدیر کادویی از سمت خداوند به مسلمین جهان است که در حقیقت تکمیل کننده دینشان باشد تا با توسل به دامان پاک این مولای متقیان، کل جهان اسلام هدایت یابند.

این مبلغ دینی و پژوهشگر حوزه افزود: توصیه من به عنوان یک مبلغ دینی این است که شیعیان این روز را گرامی بدارند و اگر قرار است ثوابی را برای خود جمع کنند حتما به صورت دسته جمعی باشد تا ارزش این روز گرامی تر یاد شود . همچنین روزه گرفتن و دیدار مومنین به خصوص سیدها بسیار توصیه شده است.



تاریخ انتشار : 29 مرداد 1398, 15:24



» اخبار مرتبط:

  • بازسازی واقعه غدیر دربخش سوق کهگیلویه برگزار شد
  • به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر؛ شبیه سازی واقعه غدیر خم در گچساران اجرا می شود
  • پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت عید غدیر خم
  • واقعه غدیر در گچساران بازسازی می شود+جزئیات
  • جشن عید غدیر خم در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد/گزارش تصویری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟