مشروح اخبار


» آسیب‌های اجتماعی بیخ گوش فضاهای تفریحی در مرکز کهگیلویه



وضع نابسامان و نبود روشنایی در داخل پارک شهید دستغیب«جنگلی»، یکی از مشکلات اصلی این پارک است کمتر خانواده‌ای به دلیل وضعیت ناهنجار این مجموعه برای تفریح به این پارک مراجعه می‌کند.

به گزارش راک نیوز ،اعتیاد واژه‌ای متاسفانه آشنا که روزانه بارها و بارها به گوشمان خطور می‌کند،کلمه‌ای که ای کاش در حد همان واژه می ماند و ذهن إنسان را به تبعات بعدی آن درگیر نمی کرد.

 ‌
اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه محسوب می شود که رکود اجتماعى را نیز با خود همراه دارد.
از این رو در کهگیلویه، مکان های نسبتا امن وجود دارد که در ساعات مختلف شبانه روز شاهد این هستیم که تعدادی از جوانان در این مکان ها به مصرف مواد مخدر روی می آورند.
یکی از این مکان ها برای مصرف مواد مخدر پارک جنگلی شهر دهدشت می باشد که بر اثر بی توجهی مسولان و مدیریت شهری به مکانی برای مصرف موادمخدر و آسیب های اجتماعی تبدیل شده است.
از طرفی دیگر یکی از مواهب و مزیت های هر شهر وجود فضای سبز کافی در ان شهر هست جدای تصفیه هوا ،فضای آرامبخشی که فضای سبز در منظره و المان شهری ایجاد میکند باعث افزایش شور و نشاط در ان شهر و جذب گردشگر ان به شهر خواهد شد.
ولی متاسفانه پارک جنگلی شهر دهدشت علیرغم اینکه در ورودی شهر قرار دارد ولی شوربختانه گردشگران و مسافران در بدو ورود با پارکی تاریک و فاقد برخی تجهیزات روبرو خواهند شد .
حال از گردشگران و مسافران که بگذریم شهروندان خود شهر دهدشت از ترس و نامن بودن این فضا نمی توانند در این پارک تردد کنند و به دلیل کمبود فضا مردم به سمت پارک جانبازان تردد می‌کنند و ازسویی کمبود فضا باعث ترافیک و بی نظمی در منطقه جانبازان شهر دهدشت می شود.
وضع نابسامان و نبود روشنایی در داخل پارک شهید دستغیب«جنگلی»، یکی از مشکلات اصلی این پارک است کمتر خانواده‌ای به دلیل وضعیت ناهنجار این مجموعه برای تفریح به این پارک مراجعه می‌کند.
 از شورای تأمین شهرستان کهگیلویه،اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم شهر دهدشت تقاضا داریم که این فضا را برای خانواده هاو مردم شهر دهدشت از فضای ناسالم و نا امن به فضای سالم و کاملی برای تفریح و فراهم شدن بستر نشاز وتردد مردم ایجاد کنند



تاریخ انتشار : 6 شهریور 1398, 04:56



» اخبار مرتبط:

  • پارک بانوان در دهدشت احداث می شود
  • رفع بلاتکلیفی پارک مرکزی دهدشت در آینده نزدیک
  • مراسم ورزش صبحگاهی با حضور فرماندار در پارک شهید دستغیب( جنگلی ) دهدشت/تصاویر
  • جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در دهدشت برگزار می شود/جزئیات
  • پارک اسکان دهدشت ابتکار جدید میراث فرهنگی کهگیلویه برای اسکان مسافران و اجرای برنامه های فرهنگی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟