مشروح اخبار


» رفع بلاتکلیفی پارک مرکزی دهدشت در آینده نزدیک



شهردار دهدشت پیشرفت فیزیکی پارک مرکزی دهدشت را 60 درصد عنوان کرد و گفت: حداکثر ظرف دو ماه آینده این پارک به روی شهروندان گشوده خواهد شد.


جواد تخشا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سرانه استاندارد فضای سبز در مناطق گرم و خشک را حداقل هفت و حداکثر 12 متر عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر دهدشت با دارا بودن 3/9 متر پایین‌ترین سرانه را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

شهردار دهدشت مشکلاتی از قبیل نبود منابع مالی پایدار را موجب کمبود فضای سبز در این شهر خواند و تصریح کرد: گچساران به لطف شرکت نفت و حمایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز با توجه به شرایط زیست محیطی و یاسوج به خاطر برخورداری از موهبت خدادادی طبیعت به سطح استاندارد فضای سبز رسیده است.

تخشا با اشاره به نبود پارک در مناطقی از دهدشت، احداث دو پارک محله در حد فاصل خیابان شهید تیرزه و خیابان شاهد را از اقدامات جدید شهرداری برشمرد و با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب، افزود: لوله‌کشی فضای سبز شهر دهدشت و عدم استفاده از آب شرب از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

شهردار دهدشت با اشاره به وضعیت فیزیکی خشن پارک مرکزی دهدشت، تصریح کرد: بر اساس مصوبات قانونی و جلسات کارشناسی با گل‌کاری و ایجاد فضای سبز و حذف المان‌های غیر ضروری به کار رفته، پارک مرکزی دهدشت اصلاح شده است.

تخشا اعتبار صرف شده برای پیشرفت 30 درصدی این پارک در دور گذشته را 120 میلیون تومان برآورد و خاطرنشان کرد: تکمیل پارک مطابق با طراحی صورت گرفته قریب به 700 میلیون تومان هزینه در بر داشت.

به گفته تخشا با اصلاح وضعیت پارک با حداقل هزینه و از محل منابع داخلی شهرداری میزان بهره‌وری به حداکثر و تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

شهردار دهدشت از ساماندهی و تکمیل پارک مرکزی این شهر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این پارک پس از سال‌ها بلاتکلیفی حداکثر ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.



تاریخ انتشار : 11 تیر 1393, 20:01



» اخبار مرتبط:

  • دهدشت فقیرترین شهر کهگیلویه و بویراحمد در سرانه فضای سبز است
  • 6 پارک‌ محله‌ای جدید در گچساران احداث می‌شود
  • تخفیف 30 درصدی عوارض ساختمانی شهرداری دهدشت
  • دهدشت شهری با طراحی زیبا و منحصر بفرد است
  • برای تکمیل ورودی های دهدشت 30 میلیارد ریال نیاز است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟