مشروح اخبار


» توضیحات مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در مورد آتش سوزی کوه سمر کهگیلویه



درپی خبر راک نیوز مبنی بر سوختن منابع طبیعی کهگیلویه در بی خبری مسئولان مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ وحید محمدی مدیرکل بحران استانداری استان به خبرنگار ما گفت : عصر امروز طی تماسی از فرمانداری کهگیلویه مبنی برآتش وزی مورد نظر با مدیریت بحران استان داشتند که بنا به مصوبه کمیته اضطرارشورای مدیریت بحران ادارات کل منابع طبیعی ، محیط زیست ،هلال احمر ، امورعشایر وجهاد کشاورزی استان موظف هستند کلیه امکانات خود را بمنظور کنترل حریق در اختیار فرمانداری کهگیلویه قرار دهند.
محمدی تبار افزود : فرمانداری شهرستان لنده هم کلیه امکانات خود را بعنوان فرمانداری معین باتوجه به مرز مشترکی که با محل آتش سوزی  در مرز لنده و کهگیلویه دارد بسیج کنند تا از نفوذ آتش جلوگیری گردد.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد که در ماموریت خارج استان هستند یادآورشدند : علیرغم اینکه در حال حاضر در خازج از استان در ماموریت هستم اما هرگونه کمک و امکاناتی لازم باشد در اختیار فرمانداری . کمیته قرار خواهیم داد تا از منابع طبیعی صیانت گردد .


گفتنی است ، کوه سمر از ارتفاعات شهرستان کهگیلویه است که بنا به گفته اهالی محلی ساعات زیادی است در میان شعله های آتش منابع طبیعی آن درحال سوختن است و احتمال رسیدن آتش به نزدیکی روستا گزارش شده است.



تاریخ انتشار : 11 شهریور 1398, 19:28



» اخبار مرتبط:

  • اطلاعیه مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ؛ تقاضای کمک همگانی برای مهار آتش سوزی در شهرستان دنا
  • تقاضای کمک مدیریت بحران از شهرستان های استان برای مهار آتش سوزی در اطراف گچساران
  • مدیرکل مدیریت بحران استانداری؛ مهار آتش سوزی جنگل های طسوج چرام
  • مهار آتش سوزی در مراتع کلایه/ هلی برن به موقع نیرو از سوختن بیش از ۴۰ هکتار از مراتع کهگیلویه جلوگیری کرد
  • انتصاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟