مشروح اخبار


» مراقب دندان پزشکی های تقلبی باشید / پلمپ ۴ مرکز تقلبی دندان پزشکی



۴ مرکز غیر مجاز دندانپزشکی و دندان سازی در شیراز تعطیل شد.

با پیگیری کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چهار مرکز غیر مجاز دندانپزشکی و دندان سازی تعطیل شد.

به گزارش راک نیوز از مرکز  فارس به نقل از  روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه در این خصوص گفت: در پی اعلام شکایت به کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی، فعالیت تعدادی از متخلفان و فعالان غیر مجاز در زمینه دندان پزشکی و دندان سازی پیگیری شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.
دکتر «عبدالخالق کشاورزی» با بیان اینکه اداره دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه متولی نظارت بر امور دندانپزشکی است، افزود: پس از بررسی تخلف این چهار مرکز، کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات با دریافت دستور از دادسرای عمومی انقلاب شیراز و با هماهنگی ماموران انتظامی و پلیس اطلاعات و اماکن شیراز، به محل مراجعه کردند و ضمن توقیف وسایل، محل فعالیت تعطیل شد و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی شدند.
او با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت در امور بهداشتی درمانی مستلزم دریافت مجوز از وزارت بهداشت است، گفت: اقدام به فعالیت غیر مجاز در این زمینه، مداخله در امر پزشکی محسوب شده و برابر قوانین جاری با متخلفان برخورد می شود.
دکتر کشاورزی ادامه داد: لازم است افراد تنها از مراکز دارای مجوز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری کنند، همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع با مراجعه حضوری به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و یا تماس با مرکز شبانه روزی پایش مراقبت های درمانی با شماره تلفن ۱۸۱۹ گزارش داده شود.



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1398, 17:23



» اخبار مرتبط:

  • پلمب مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در شیراز
  • تعطیلی یک مرکز لیزر درمانی غیرمجاز در شیراز
  • تعطیلی یک مرکز پوست و مو و شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی درشیراز
  • یک مرکز پوست ،مو و زیبایی متخلف در شیراز تعطیل شد
  • کشف 23مورد ژل بوتاکس غیرمجاز در واحدهای پوست و مو در شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟