مشروح اخبار


» بسیج شبانه‌روزی گشت‌های راهداری استان فارس در ایام راهپیمایی اربعین



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان فارس از فعالیت شبانه‌روزی گشت‌های راهداری استان در ایام راهپیمایی اربعین خبرداد.


به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: به منظور خدمات‌رسانی به زائران و رانندگانی که از شهر‌های مختلف عازم پایانه‌های مرزی هستند، بسیج گشت‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی در محور‌های مواصلاتی استان برنامه ریزی و اجرایی شده است.

علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: باتوجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه عمومی و شخصی در محور‌های مواصلاتی از غرب به شرق استان فارس در ایام راهپیمایی عظیم اربعین، گشت‌های راهداری آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به زائران سفر‌های جاده‌ای را دارند و مکان‌هایی هم برای استقرار اکیپ‌های راهداری و نیرو‌های امدادرسان در نظر گرفته شده است.

او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده راهدارخانه‌های استان فارس ضمن انجام فعالیت‌های ذاتی، برای پذیرایی و استقرار زائران اربعین آماده است.

سیاهپور با اشاره به لزوم و اهمیت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان برای تردد ایمن و روان زائران در این ایام، گفت: مراکز مکانیزه معاینه فنی سراسر استان فارس در طول طرح اعزام زائران اربعین حسینی (ع)بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات فنی به ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای است.

او با اشاره به لزوم خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای در تمام طول سال تأکید کرد: خدمت به مردم وظیفه ذاتی دولت محسوب می‌شود و این خدمت‌رسانی در عرصه جاده‌های برون شهری و بخش حمل و نقل جاده‌ای، نمایان است؛ اولویت اصلی برنامه‌های اداره کل راهداری هم تامین حداکثری رضایت‌مندی مردم و ارتقاء ایمنی سفر‌های جاده‌ای است.

سیاهپور با اشاره به قرار داشتن در آستانه آغاز طرح راهداری زمستانی و تداوم اجرای پروژه‌هایی ترمیمی که به دنبال وقوع سیل ابتدای امسال اجرایی شده است و مصادف شدن این روز‌ها با ایام اربعین حسینی (ع)، گفت: انجام تمام این وظایف تلاش و هم‌افزایی بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر را طلب می‌کند تا شاهد ترافیکی ایمن و روان در تمام محور‌های فارس باشیم.

 



تاریخ انتشار : 17 مهر 1398, 06:25



» اخبار مرتبط:

  • مهندس سیاهپورخبرداد:آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان جاده ای برای خدمت به زائران اربعین
  • آماده باش بیش از ۲۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد/بارندگی وبارش تا سه شنبه
  • 37 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه جاده‌ها قرار دارند
  • انتصاب اولین مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تبریک مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به مهندس سیاهپور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟