مشروح اخبار


» جشن کودکانه اي که به خاطر پول برگزار نشد /دل کودکان جهرمی شکست




در حالی که کودکان جهرم در یکی از سالن های این شهر منتظر ورود گروه فیتیله و اجرای برنامه آنها بودند این گروه از اجرای برنامه امتناع کردند .
فرماندار جهرم با تاکید براینکه این شرکت خصوصی بود و هیچ ارتباطی به صدا و سیما نداشت گفت : قرار داد فیتیله ای ها برای اجرای این برنامه 13 میلیون تومان بود که با فروش بلیت این برنامه فقط 4 میلیون تومان جمع شد .
آقای ملکوتی افزود :با کمک فرمانداری و اداره ارشاد اسلامی جهرم این رقم به 8 میلیون تومان افزایش یافت اما باز هم گروه فیتیله برای اجرای برنامه مبلغ قرار داد را مطالبه کردند .
خواهش های فرماندار هم کاری از پیش نبرد و گروه فیتیله از هتلی که در آن مستقر بودند به تهران بازگشتند.
قرار بود جشن بزرگ کودک و خانواده در جهرم برگزار شود و فیتیله ای ها لحظات شادی را برای مردم جهرم رقم بزنند اما دست مایه این برنامه تنها دل شکسته 200 کودک جهرمی بود .
قیمت هر بلیت این برنامه 8 هزار تومان بود که با تعطیلی این برنامه پول بلیت هم به مردم پس داده نشد.
مردمی که کودکان خود را برای این برنامه به سالن شهید فرجام آورده بودند پس از چند ساعت معطلی با ناراحتی سالن را ترک کردند.
نکته:راستی باز هم باید به بچه هامون بگیم ben 10 و...نگاه نکنید وبجاش بیاید عمو فتیلیه نگاه کنید .
فتیلیه ای که از قبل مالیات والدین همین بچه  ها در رسانه ملی معروف ومشهور شدند حالا برای پول دل کودکان جهرمی را که ساعت ها بشوق دیدنشان به سالن رفته بودند را شکستند .اینقدر فاصله عمل تا شعار زیاد شده که کودکان جهرمی امروز اونو راحت لمس کردند. نگرانم برای کودکان مملکتم که دل خوشی شان دل خوشیش فقط پول است نه لبخند بر لب کودکی .دست مریزاد عمو فتیله که از کودکان جهرمی 13 میلیون پول طلب میکنی تا بخندونی ......



تاریخ انتشار : 2 آبان 1391, 21:19



» اخبار مرتبط:

  • سانحه در برنامه عمو فیتیله ای ها
  • اسامی کشته شدگان برنامه "خاله شادونه"
  • ساماندهی 20 کودک کار و خیابانی گچساران
  • از «آقاي حکايتي» چه خبر؟
  • ترویج دختر بازی در برنامه عمو پورنگ!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟