مشروح اخبار


» پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص یوم الله سیزدهم آبان



یوم الله سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و انقلاب دوم ملت ایران یادآور حماسه ها،ایثارگری ها و فداکاری دانش آموزان عزیز ایران اسلامی است. 

به گزارش راک نیوز وبه نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ؛ محمد حسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمددرپیامی یوم الله سیزده آبان ماه را تبریک گفت . در این پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص یوم الله سیزدهم آبان آمده است:

 

بسمه تعالی

 

امام خمینی (ره): تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست، ما هستیم.

 

یوم الله سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و انقلاب دوم ملت ایران یادآور حماسه ها،ایثارگری ها و فداکاری دانش آموزان عزیز ایران اسلامی است. روزی که فرزندان دلیر انقلاب خاطره سازی کردند و به همه مستضعفان جهان آموختند که می توان در سایه پیروی از امام زمان خود استعمارگران را به زباله دان تاریخ بسپارند و این درسی بود فراموش نشدنی برای ابرقدرت های وقت که می توان با اتحاد و همبستگی و شجاعت و شهادت از آرمان های انقلاب خود صیانت کرده و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه دشمنان نظام اسلامی را تداعی و یادآوری می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶هزار شهید دانش آموز، یوم الله ۱۳آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می نمایم.

 

محمد حسین نصیری راد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 13 آبان 1398, 08:16



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به مهندس سیاهپور
  • پیام تبریک رئیس بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز 13 آبان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد: روز تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و طلایه‌داران عرصه آگاهی مبارک باد
  • پیام مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
  • 37 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه جاده‌ها قرار دارند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟