مشروح اخبار


» مدیرعامل سابق از ممسنی سودای کاندیداتوری در شیراز دارد+ بیوگرافی



کمتر از یک ماه دیگر  ثبت نام رسمی داوطلبین مجلس شورای اسلامی برای رقابت یازدهمین دوره آغاز  میگردد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ اگرچه برخی از کاندیداهای دارای مسئولیت  قبل از 16 خردادماه با کناره گیری از منصب مدیریتی خود ،دلیل آن را حضور در انتخابات اعلام کرده بودند ، اما با نزدیک شدن به زمان رسمی ثبت نام ها ، گزینه های احتمالی حضور در انتخابات پیش رو ، از ورود به این عرصه سیاسی به رسانه ها خبر می دهند.

حوزه انتخابیه شیراز که 4 کرسی در بهارستان دارد ، برای تصاحب آن نام های زیادی از سال گذشته تاکنون  در فضاهای غیر رسمی و رسمی مطرح شده است.

بنابر این گزارش ، طی روزهای گذشته مدیرعامل اسبق شرکت گاز استان فارس از کاندیداتوری خود در جدال 2اسفند برای راهیابی به بهارستان خبر داد.

رسانه های محلی خبر دادند ؛ هوشنگ محمدی که اصالتا اهل بزرگ ترین شهرستان لرنشین استان فارس است قصد دارد در حوزه انتخابیه شیراز برنامه های خود را برای  کسب یکی از چهار صندلی سهم شیرازی ها  در مجلس یازدهم ارائه کند.

مدیرعامل سابق از ممسنی سودای کاندیداتوری در شیراز  دارد+ بیوگرافی

 


گفتنی است ، هوشنگ محمدی  دارای مدرک دکتری است که  بیشترین دوره خدمتی وی در شرکت گاز سپری شده بطوری که ریاست گاز شهرستان هایی مانند ؛میمند،فراشمند، ممسنی، فیروز آباد فارس ، گچساران کهگیلویه وبویراحمد و برخی مناطق تهران و هم چنین مدیرعاملی استان های قم و تهران نیز در کارنامه کاری وی دیده می شود.

محمدی از جمله مدیرانی است که هم در دولت احمدی نژاد مسئولیت داشته و هم در دولت روحانی که این احتمال دارد تفویض مسئولیت در دو دولت با سلایق مختلف می تواند بدلیل تخصص وی  در امور محوله باشد.

وی دارای لیسانس مهندی شیمی – صنایع نفت و گاز، فوق لیسانس  مهندس زلزله از شهر اوزاکا کشور ژاپن و دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن ایران 

به گزارش راک نیوز ؛ یازدهمین دوره انتخابات مجل شورای اسلامی جمعه 2اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می گردد.



تاریخ انتشار : 18 آبان 1398, 17:04



» اخبار مرتبط:

  • رقابت سخت انتخاباتی در حوزه انتخابیه فیروز آباد ومیمند/ استعفا پشت استعفا برای کاندیداتوری
  • از ممسنی تا بندربوشهر؛ رویای نمایندگی مجلس در شیراز
  • روند عجیب پیش از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم
  • اولین کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در بهبهان وآغاجری کیست؟
  • اولین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ممسنی و رستم مشخص شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟