مشروح اخبار


» رقابت های دارت و فوتبال دستی ویژه اصحاب رسانه در یاسوج برگزار می شود



رقابت های دارت و فوتبال دستی ویژه اصحاب رسانه در یاسوج برگزار می شود
رقابت های دارت و فوتبال دستی ویژه اصحاب رسانه کهکیلویه و بویراحمد با مشارکت هیات ورزش کارگری ، سازمان بسیج رسانه و حمایت مالی بانک مهر اقتصاد در یاسوج برگزار می شود..

رقابت های دارت و فوتبال دستی ویژه اصحاب رسانه در یاسوج برگزار می شود

رقابت های دارت و فوتبال دستی ویژه اصحاب رسانه کهکیلویه و بویراحمد با مشارکت هیات ورزش کارگری ، سازمان بسیج رسانه و حمایت مالی بانک مهر اقتصاد در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز، طهمورث داستان، رییس هیات ورزش کارگری استان کهکیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تفاهماتی در خصوص اجرای مسابقات ورزشی ویژه اهالی رسانه استان با بسیج رسانه و بانک مهر اقتصاد انجام شده و در راستای این تفاهمات، مسابقه دارت و فوتبال دستی در روز شنبه 9 آذر 98 ویژه اصحاب رسانه در یاسوج برگزار می گردد.
 به گفته داستان، این رقابت ها در 2 بخش مردان و زنان ساعت 15 عصر در سالن 9 دی واقع در خیابان رجا 5 شهر یاسوج برگزار خواهد شد و جوایز ارزنده ای نیز به افراد برتر این رقابت ها از سوی بانک مهر اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان حامی مالی اهدا خواهد شد.  
فخرالدین رضایی، رییس بسیج رسانه کهکیلویه و بویراحمد نیز گفت: تلاش می شود تا رقابت های ورزشی بیشتری برای اصحاب رسانه با تعامل و همکاری سازمان بسیج رسانه استان، هییت ورزشی همگانی و کارگری استان و حمایت مالی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در ماه های آینده تدارک دیده شود.
رضایی در ادامه گفت: در آینده نزدیک تفاهمات بیشتری با سازمان ها و ادارات استان جهت خدمات دهی به اصحاب رسانه و هم چنین تداوم آموزش و توانمندسازی آنان انجام خواهد شد. 
سید عبدالله حسینی رئیس انجمن همگانی استان نیز ابراز داشت: آمادگی اجرای رقابت های ورزشی برای گروه های مختلف در رشته های متنوع را به طور کامل داریم و در طول سال برنامه های ویژه ای تدارک دیده خواهد شد.
وی افزود: 24 انجمن ورزش کارگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که 17 مورد از آن ها فعال هستند.



تاریخ انتشار : 8 آذر 1398, 11:47



» اخبار مرتبط:

  • یاسوج میزبان مسابقات دارت رنکینگ قهرمانی کشور است
  • قهرمانی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد درمسابقات کشوری دارت
  • مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه برگزار می شود
  • بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد عضوگیری می‌کند
  • چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود