مشروح اخبار


» اولین کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم ثبت نام کرد + جزئیات



رئیس ستاد انتخابات شهرستان ممسنی از ثبت نام رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات دراین حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس،  دکترایوبی فرماندار شهرستان ممسنی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ممسنی از ثبت نام اولین کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم خبرداد.
ایوبی با اعلام آمادگی و فراهم بودن همه زیرساخت ها برای برگزاری ثبت نام کاندیداها و انتخابات پیش رو در شهرستان ممسنی از انجام مراحل ثبت نام اولین مراجعه کننده برای ثبت نام مجلس خبرداد.
فرماندار ممسنی ، محمدمحمودی را اولین داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم معرفی کرد که به ستاد انتخابات در فرمانداری ممسنی مراجعه کرده است. 
به گزارش راک نیوز، محمد محمودی متولد مهرنجان جاوید درسال ۱۳۵۷ می باشد که قاضی دادگستری و مدیریت حقوقی  وزارت دفاع و مدرس دانشگاه های آزاد وپیام نور را در کارنامه کاری خود داشت و خردادماه امسال برای شرکت در انتخابات از منصب خود استعفاء داده و سابقه حضور در انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم را در کارنامه سیاسی خود دارد. 
گفتنی است، فوری ترین اخبار انتخابات را در راک نیوز پیگیری کنید



تاریخ انتشار : 10 آذر 1398, 09:16



» اخبار مرتبط:

  • روند عجیب پیش از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم
  • انصراف یک کاندیدای احتمالی از انتخابات در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم
  • لحظه به لحظه با انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم +اسامی
  • پیروزی لیست امید درفارس +اسامی
  • اولین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ممسنی و رستم مشخص شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟