مشروح اخبار


» رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: فضای مجازی رصد می شود /انتشار فیلم کلیپ های انتخاباتی جرم است



رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از رصد فضای مجازی وانتشارهرگونه ،فیلم،کلیپ،موشن گرافی انتخاباتی خبرداد و برعزم دستگاه قضایی در برخورد با متخلفین گفت.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ظهر سه شنبه ( 19 آذر ماه 98) در نشست فوق العاده پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری استان افزود: پرونده های جرائم انتخاباتی، خارج از نوبت رسیدگی می شوند.

وی بیان کرد: با توجه به قانون پیشگیری از وقوع جرم مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، دستگاه قضایی استان اقدامات خود را در خصوص جرائم انتخاباتی، از شش ماه پیش آغاز کرده است.
وی افزود: شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی همزمان با ثبت نام نامزدها، وارد مرحله ی جدیدی شده و در رصد فضای مجازی مسائل متعددی از عناوین مجرمانه انتخاباتی مشاهده شده و کلیپهایی نیز در فضای مجازی و رسمی پخش می شود که همه این مسائل رصد می شود.
نگین تاجی تصریح کرد: مداخلات مدیران در انتخابات جرم محسوب می شود و به شدت با شخص مجرم برخورد می شود که در همین زمینه تذکرات زیادی به مدیران داده شده است.
وی افزود: همچنین برخی نامزد ها حرکاتی را انجام می دهند که مصداق عناوین مجرمانه است و دادستان به عنوان مدعی العموم ورود پیدا می کند و با متخلفان برخورد خواهد شد.
نگین تاجی تاکید کرد: اقدامات دستگاه قضایی استان در خصوص موضوع انتخابات و مصادیق و عناوین مجرمانه انتخاباتی، رسانه ای  خواهد شد و در همه ی موارد قانون برای همه و به شیوه ی صحیح اجرا خواهد شد.
وی افزود: دادستانهای شهرستانها در سراسر استان نیز لیست هیئتهای اجرایی را کنترل و تا اندازه ای که امکان داشت اصلاح شده است



تاریخ انتشار : 20 آذر 1398, 10:47



» اخبار مرتبط:

  • در سومین نشست فوق العاده پیشگیری ورسیدگی به جرائم انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟
  • دومین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • رییس کل دادگستری استان فارس :فعالیت نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی رصدمیشود/ تشکیل اولین پرونده تخلف انتخاباتی در استان فارس
  • رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:تذکر مکتوب به 2 کاندیدای انتخاباتی/ برخورد قانونی با راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی
  • رئیس کل دادگستری استان فارس: رصد فعالیت های زود هنگام انتخاباتی در استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود