مشروح اخبار


» بستر درمانی قلعه رئیسی فاقد امکانات اولیه!!



نبود این امکانات اولیه مراکز درمانی سبب شد که در دو ماه گذشته دو نفر از بیماران این منطقه پس از ایست قلبی و در نبود شوک یا به قول رئیس این مرکز اکسیژن جان خود را از دست دهند

مرکز بستر درمانی قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد  فاقد امکانات  پزشکی لازم و نیروی پزشکی به حد نیاز است که علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای مردم این منطقه حتی منجر به مرگ دو نفر از آنها شده است .

به گزارش "راک نیوز " از قلعه رئیسی این مرکز 10 تختخوابی که در نبود امکانات لازم پزشکی راه اندازی شده است حتی یک شوک مخصوص بیماران قلبی را ندارد یا به قول رئیس این مرکز درمانی فاقد گاز اکسیژن است .

نبود این امکانات اولیه مراکز درمانی سبب شد که در دو ماه گذشته دو نفر از بیماران این منطقه پس از ایست قلبی و در نبود شوک یا به قول رئیس این مرکز اکسیژن جان خود را از دست دهند !!

همچنین در هفته گذشته جوان 26 ساله این منطقه به دلیل نبود امکانات پزشکی و درمانی جان خود را از دست داد تا شاهد ضعف مفرط مدیریت علوم پزشکی استان باشیم.

در این مرکز فقط یک دکتر عمومی که آنهم از فرزندان همین منطقه است خدمت می کند و از حضورکمکی یا پزشکان متخصص خبری نیست .

آیا شایسته است که یک بستر درمانی که روز کلنگ زنی این بستر درمانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی وقت از مجهز شدن این بستر درمانی به دستگاه های مدرن خبر می داد هم اکنون فاقد حتی یک دستگاه شوک یا  اکسیژن باشد! 
براستی چه کسی پاسخگوی از دست رفتن این جان ها است ؟! با پذیرش قضا و قدر الهی آیا نباید مسولان علوم پزشکی استان پاسخگوی مشکلات اینچنینی باشند ؟



تاریخ انتشار : 6 آبان 1391, 06:23



» اخبار مرتبط:

  • صرفاجهت اطلاع!!!کلنگ زنی بیمارستان ،افتتاح بستر درمانی
  • خبر رسانی "راک نیوز"درمورد مرکز بستردرمانی شهر «قلعه‌رئیسی»وتوضیحات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  • آیا انتقادات تند امام جمعه قلعه رئیسی مسئولان را به کهگیلویه کشاند ؟یا..
  • پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس 115 باشت کلنگ‌زنی شد
  • امام جمعه قلعه رئیسی :کاسه صبرم لبریز شد/انتقادشدید از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان وشهرستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟