مشروح اخبار


» سخنران مراسم 9 دی در یاسوج مشخص شد



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: 9دی تجلی بصیرت و نمایش سرمایه عظیم مردمی ملت ایران بود اگر حضور به موقع مردم نبود اوضاع ایران اسلامی به مراتب وخیم تر از وضعیت کنونی کشورهایی مانند سوریه،عراق و یمن می شد.

به گزارش راک نیوز " صبح امروز نشست هماهنگی ویژه برنامه 9دی در سالن جلسان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد.

 

در این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: 9دی انقلاب سوم ایران بود، انقلاب اول در سال 57بود که ملت ایران طاغوت زدایی کرد، انقلاب دوم استکبارستیزی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رخ داد و انقلاب سوم در سال 88که کشور چند ماه دچار درگیری و فتنه بود و با به میدان آمدن مردم در 9دی چشم فتنه را کور کردند.

 


حجت الاسلام خاضع گفت: تمامی استکبار، سلطنت طلب ها، منافقین و خواص بی بصیرت همه با هم برای فروپاشی نظام در آن دوران به میدان آمدند، تجلی بصیرت و نمایش سرمایه عظیم مردمی ملت ایران بود اگر حضور به موقع مردم نبود اوضاع ایران اسلامی به مراتب وخیم تر از وضعیت کنونی کشورهایی مانند سوریه،عراق و یمن می شد.

 


وی افزود: برای بعضی ها سوال پیش می آید که بازخوانی این حوادث برای چیست؟ اما می بینیم دشمنان در این سال ها در تلاش هستند تا با استفاده از شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی به مملکت ضربه بزنند، اما ملت بصیر ایران اجازه چنین اتفاقی را نخواهد داد.

 


خاضع ادامه داد: با توجه به دو شاخص می توانیم از این فتنه ها با هر میزان پیچیدگی عبور کنیم؛ یکی رجوع به ولایت فقیه و رهبری که حکیم، بصیر، هوشمند و وظیفه شناس است؛ ما رهبری داریم که ظرف چند دقیقه نقشه های چندین ساله دشمن را نقش بر آب می کند.

 


وی به شاخص دوم اشاره کرد و گفت: باید به دشمن نگاه کنیم و ببینیم از چه شخص یا جریانی حمایت می کند که ملت بصیر ایران با توجه به همین دو شاخص بود که به میدان آمد و از کیان  نظام دفاع کرد، امسال هم مردم به میدان آمده و با تجدید میثاق با رهبر انقلاب بار درگیر دشمن را نا امید و منکوب می کند.
 


خاضع در ادامه گفت: شعار محوری امسال "یوم الله 9دی مظهر بصیرت،ولایت مداری و عبور از فتنه ها" است و سخنران مراسم در یاسوج، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران است و مکان مراسم نیز از میدان هفتم تیر به سمت چهارراه ولیعصر خواهد بود.



تاریخ انتشار : 3 دی 1398, 08:29



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار بویراحمد: 9 دی نباید به قشر خاصی اختصاص داده شود،
  • سخنران مراسم 9 دی در شهر دهدشت مشخص شد/جزئیات
  • سخنران مراسم 22 بهمن در دهدشت مشخص شد/جزئیات
  • پیام نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت 9دی
  • حکم محاربه در شرع اسلام مشخص است و حکم سران فتنه در نظام اسلامی اعدام است/ ما امت انقلابی و دلداده به راه امام و رهبر کماکان منتظر اعدام سران فتنه هستیم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟