مشروح اخبار


» کشف بیش از 49 کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد



جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم انواع مواد مخدر از دو دستگاه خودروی پراید در دو عملیات جداگانه در شهرستان دنا خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم انواع مواد مخدر از دو دستگاه خودروی پراید در دو عملیات جداگانه در شهرستان دنا خبر داد. 

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که افرادی به مغازه ای در شهرستان دنا مراجع و جهت خرید چک پول جعلی ارایه داده اند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بخش پاتاوه شهرستان دنا قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی به مرجع قضایی و بررسی صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و دو متهم را که با یک دستگاه خودروی پراید بودند دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند.
مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۲۹ کیلو حشیش، ۱۴ کیلو و ۹۰ گرم تریاک و سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان چک پول جعلی کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی در ادمه افزود: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند
وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۶ کیلو ۹۵۰ گرم تریاک کشف و ضبط و راننده را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند



تاریخ انتشار : 10 دی 1398, 10:14



» اخبار مرتبط:

  • کشف بیش از 41 کیلو مواد مخدر در گچساران
  • کشف و ضبط بیش از 5 کیلو تریاک در محور گچساران-اهواز
  • حدود30 کیلوگرم مواد مخدر در محور یاسوج-بابامیدان کشف شد
  • کشف 6 کیلوگرم تریاک در گچساران
  • کشف 127 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟