مشروح اخبار


» پیام تسلیت جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی



جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش راک نیوز، جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.

با این وصف شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.
خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.
دکتر کرم جانی پور
 دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

******************************
پیام تسلیت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد،
 من المومنین رجال صدقوا ما عاهد وا‌لله علیه
سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست سال ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی نقاط ناشناخته ، کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم،
شهادت پاداش انسانهای بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است که نمونه جهاد فی سبیل الله است،
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن جهاد بزرگ سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک وتسلیت میگویم‌.

*****************************
در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد .
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان متن پیام تسلیت بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
《مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا 》
شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز اسلام و بزرگ‌ مرد میدان نبرد با تروریسم و جمعی از یارانش بویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی عصر(روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.
حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس، همه‌ی عمر را به جهاد در راه خدا در جبهه‌ی حق علیه باطل و دفاع از ایران اسلامی گذراند و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ و از خودگذشتگی او بود. بی‌شک خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد بخشید.
رشادت و مجاهدت این سردار بزرگ و پرافتخار، به عنوان نماد مکتب اسلام و اسوه‌ی غیرت ‌ایرانی نزد پیشتازان به یادگار خواهد ماند.
خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.
سید هاشم موسوی جهان آباد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

********************************
انا لله و انا الیه راجعون ذهب الذی یعاش فی اکنافه ( رفت کسی که مردم در سایه او ارامش داشتند .) با دلی آکنده ازعم واندوه سینه ای مالامال ازدرد جانکاه ،شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رابه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا رهبرمعظم انقلاب وبه همه مردم شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان به ویژه جبهه مقاومت ، پاسداران سبز پوش تسلیت عرض نموده ورجای واثق داریم اگر چه شهادت آن سپهبد سرافراز جبران ناپذیر می نماید اما قطع به یقین خون پاک آن عاشق دلداده اسباب تنومندی شجره طیبه اسلام و جبهه مقاومت خواهد شد وحس انتقام شهادت او طومار ننگین امریکای جنایتکار وایادی مرتجعش را درهم خواهد پیچید ۰

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویر احمد


*********************************
پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت سردار سلیمانی
علی داودی مهر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در این پیام آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.( ال عمران)
شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت خویش را در راه اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرد، جهان اسلام را متاثر کرد و یقیناً شهادت آن پاسدار حریم ولایت و امامت مایه مباهات و افتخار جهان اسلام است و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله اش را که همانا شهادت بود، به وی عطا کرد.
بی شک آمریکا و اسرائیل با این حمله و ترور که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، زوال و نابودی حکومت خود را به جلو انداختند و نیروهای توانمند انقلاب اسلامی که تربیت شدگان مکتب ولایت اند به زودی انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.
اینجانب شهادت این سردار عزیز که محور وحدت و مقاومت در منطقه بود را به محضر مقام معظم رهبری، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن یار وفادار به نظام و رهبری و صبر و اجر را برای کلیه بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.
علی داودی مهر 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

************************
بسم رب الشهدا و الصدیقین
((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))
بار دیگر تجاوز دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی و جبهه مقاومت را در سوگ مالک اشتر زمان، داغدار کرد.
شهادت مجاهد خستگی ناپذیر، سرباز مخلص امام زمان(عج)، مقلد و یاور رهبر، مالک اشتر زمان، فرمانده بی نظیر جبهه مقاومت اسلامی، سردار سپهبد قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولیعصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا و همه ملت ایران و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض مینمایم.
بهمن رحمتی 
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد

*******************
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
چه نیک گفته اند که شهادت هنر مردان خداست. سردار رشید اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی، پس از یک عمر مجاهدت در راه دفاع از اسلام , انقلاب و میهن به آنچه تمامی رهروان راه سیدالشهداء (ع) آرزو می کنند رسید و با خون خود راه عزت و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام و ایران را از همیشه روشن تر ساخت.
شهادت کمترین هدیه بارگاه ربانی به سردار رشید اسلام , حاج قاسم سلیمانی برای سالها پایمردی در این راه است.
 بی شک نام بزرگمردانی همچون سردارشهید قاسم سلیمانی در تاریخ انقلاب ماندگار است.
روح آن قهرمان ملى مردم ایران و اسطوره صلابت و مقاومت شاد و راهش پر رهرو باد.
                   پیروز کرمی
  مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد

*************************
پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی در پی شهادت سپهد حاج قاسم سلیمانی
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد،در پیام پژمان نیک اقبالی آمده است:
 بسم رب‌‌الشهدا و الصدیقین
سحرگاه امروز، ، سردار سرفراز اسلام سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی جوانمردی مخلص، با توطئه شوم مزدوران استکبار به خاک و خون کشیده شد.
شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی شد.
اینجانب با قلبی داغدار، شهادت انسان ساز و تاریخ ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای وملت بزرگ ایران تسلیت عرض میکنم واز درگاه خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.


**************************
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.( ال عمران)
شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت خویش را در راه اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرد، جهان اسلام را متاثر و اندوهگین کرد و قطعاً شهادت آن پاسدار حریم ولایت و امامت مایه فخر و مباهات جهان اسلام است و خداوند متعال نیز مزد زحمات و تلاش‌های چهل ساله اش را که همانا شهادت بود، به وی عطا نمود. 
 شهادت این سردار عزیز که محور وحدت و مقاومت در منطقه بود را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن یار صدیق و وفادار به نظام و رهبری علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجری جزیل مسئلت مینمایم . بهنام فرح بخش - مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

**************************
پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت سردار سلیمانی
علی داودی مهر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در این پیام آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.( ال عمران)
شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت خویش را در راه اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرد، جهان اسلام را متاثر کرد و یقیناً شهادت آن پاسدار حریم ولایت و امامت مایه مباهات و افتخار جهان اسلام است و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله اش را که همانا شهادت بود، به وی عطا کرد.
بی شک آمریکا و اسرائیل با این حمله و ترور که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، زوال و نابودی حکومت خود را به جلو انداختند و نیروهای توانمند انقلاب اسلامی که تربیت شدگان مکتب ولایت اند به زودی انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.
اینجانب شهادت این سردار عزیز که محور وحدت و مقاومت در منطقه بود را به محضر مقام معظم رهبری، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن یار وفادار به نظام و رهبری و صبر و اجر را برای کلیه بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.
علی داودی مهر 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

**********************
پیام تسلیت فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
شهید والا مقام سردار سلیمانی از شخصیت های مردمی، انقلابی و آزاده میهن عزیزمان ایران اسلامی بود که عمر با برکت خود را صرف دفاع از کیان کشور، حفظ آزادی و امنیت ایران و البته بیداری اسلامی در منطقه برای مقابله با ظلم دشمنان کرده بود.
شهادت او پایان ماجرا نیست، نهضت بیداری اسلامی و مقابله با متعرضان به منطقه و کشور بی تردید جدی تر از قبل دنبال می‌شود و این حماسه تا پیروزی نهایی محور مقاومت اسلامی ادامه خواهد داشت.
اینجانب این ضایعه اندوهبار را به مقام معظم رهبری، خانواده این شهید والامقام،همرزمان و همه ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلندش علو درجات را از درگاه احدیت مسألت دارم.
فیض اله پاسره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

********************
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سردار رشید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران و مدافع حرم را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس داود راهزادی در پیامی باتشلیت به مناسبت شهادت سپهبد سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تاکیدکرد که مکتب حسینی و راه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.
در بخشی از این پیام آمده است: 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [آل عمران - 169]
شهادت سردار هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت، سپبهد سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی اگرچه آرزوی دیرینه ایشان بوده اما مایه تاسف و تاثر همگان بویژه شیعیان عالم و ایران اسلامی شده است.
هرچند این شهید والامقام دیگر در بین ما نیست اما بطورحتم با شهادت این سردار مکتب حسینی در جوار بارگاه سالار شهیدان و قمر بنی هاشم(ع)، درخت اسلام تنومندتر خواهد شد و راه شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش ها و آرمان های اعتقادی و اسلامی سرعت دوچندان تری بخود خواهد گرفت.
شهادت سپهبد سلیمانی نشان داد که استکبار هیچ گاه دست از دشمنی با اسلام برنخواهد داشت و برای ایجاد نفاق و شکاف از هر حربه ای در بین مسلمانان دنیا و منطقه بهره می برد.
مکتب حسینی و راه شهید سرافراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی تا ظهور قیام مهدی موعود (عج) ادامه پیدا خواهد کرد و خون شهداهای این راه مقدس تداوم بخش حقانیت دین بر استکبار است.
شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت نجیب و شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ، علو درجات را برای امیر سرافراز مسئلت می‌نمایم.
داود راهزادی 
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد
13 دی ماه 1398


*********************************
بسم رب الشهدا و الصدیقین
((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))
خبر جانسوز شهادت سردار رشید و شجاعِ ایران اسلامی، همچون پتکی مهیب بر سر   ملت شریف ایران  فرود آمد و همه را در بهت و ماتم فروبرد.جایگاه این  مرد بزرگ و مبارز راستین، در تاریخ معاصر ایران، یگانه و کم نظیر است و به همین سبب خلاء فقدانش تا همیشه همراه ما خواهد بود و ما را آزار خواهد داد. اما یاد او و آموزه های انسانی اش همیشه چراغ راه مبارزین و مدافعینِ راستین خاک ‌وطن خواهد بود.
سردار سلیمانی  در لحظه لحظه  عمر با برکتش،شهادت را با تمام وجود لمس  کرد  وبالاخره مزد همه جان فشانی ها و رشادت هایش را گرفت  در روز جمعه و در جوارِ دشت نینوا در کنار مولایش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و به آرزوی دیرینه اش رسید.
تسلیت ما  شاید مرهم ناچیزی باشد بر این  غم بی پایان . غم از دست دادن یکی از  از  انسان های شریف و نجیب و شجاع این مرزو بوم. و خوب می دانیم که غم از دست دادن چنین انسان بزرگی در کلمه نمی گنجد.
امیدوارم روح بلند و آسمانی اش با مولای شهیدان دوعالم محشور گرد و خداوند حکیم با لطف بی پایانش قدرت تحمل این ضایعه عظیم را به همه مردم شریف ایران ، بخصوص خانواده بزرگوار این مجاهد راه حق عطا نماید.
 
    دکتر پرویز یزدان پناه
سرپرست  دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج

*******************
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
 
 شهادت مظلومانه فرمانده محبوب جبهه ها سردار سرافراز اسلام ، سپهبد حاج قاسم سلیمانی "رضوان الله تعالی علیه"، زمین و آسمان ایرانِ اسلامی را به سوگ نشاند ، اما ملت ایران را پکپارچه تر ، بیدار تر و نسبت به عداوت دشمنان آگاه تر ساخت تا درسایه حضرت حق و گوش به فرمان مقام معظم رهبری، همراه با سلیمانی های دیگر پاسخگوی عمل ناجوانمردانه آمریکا و جیره خوارانش باشیم ، عروج آسمانیش را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ، ملت سرافراز ایران، خانواده معززش و همه دوستدارانش در تمامی جبهه ها تبریک و تسلیت  عرض می نمایم.
 
محمد علی پیرسبزی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
استان کهگیلویه وبویراحمد
*******************************
بسم رب الشهداء والصدیقین
شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار پاسدار قاسم سلیمانی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و هنگام ماموریت مستشاری برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی به لقاء حق نائل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.
کارنامه خدمات و مجاهدتهای آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس و سپس دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و سرانجام شهادت در راه خدا، مصداق تحقق آیه شریفه 《و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم》است.
که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.
اینجانب شهادت این فرمانده دلاور را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت می نمایم.
محمدعلی رهامی
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد
***********************
بسم الله الرحمن الرحیم
《و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون》
با کمال تاسف و تاثر؛ شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی که طی عمر پربرکت خود منشاء برکات و در طول چهار دهه مسئولیت و مجاهدت در سنگرهای مختلف جمهوری اسلامی منشاء خدمات فراوان شدند، به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،همه آزادگان جهان به ویژه ملت شهید پرور ایران اسلامی،سبز پوشان سپاه پاسداران و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می کنم.
 برای سردار سپاه اسلام ، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
عزیز فیلی 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

**************************
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
( دعای حاج قاسم سلیمانی مستجاب شد ) 
شهادت فرماندهی کل جبهه مقاومت جهان ، سردار دلها و سردار قلب های تپنده رزمندگان جهان اسلام را به حضرت ولی عصر( عج ) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و تمامی مسلمانان جهان ، فرزندان جبهه مقاومت ، سرداران بزرگ ایران اسلامی ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بالاخص خانواده قهرمان پرور سردار سلیمانی تبریک و تسلیت عرض می نمایم. 
سردار سلیمانی عزیز با تقدیم خون خویش به رزمندگان جبهه مقاومت جان دوباره ای بخشید تا رزمندگان جبهه مقاومت مستحکم تر از همیشه در مقابل جبهه استکبار مبارزه نمایند انشاالله بزودی درهای جهنم به روی سربازان آمریکایی و صهیونیستی باز و آنها برای همیشه نابود خواهند شد.
بدون شک با داشتن صدها قاسم سلیمانی در سرزمین شیران و فرمانده پرور ایران زمین ، شادی چند ساعته آمریکایی ها را به عزای همیشگی تبدیل خواهند کرد. 
لازم می دانم به خانواده سردار سلیمانی تبریک عرض نماییم و بگوئیم سردار هنر آخر خویش را به زیبایی به نمایش گذاشت و با شهادت در راه خدا، هنر خدایی این بزرگ مرد به منصه ظهور گذاشته شد.
سید حشمت اله صمیمی دوست 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
***************************
انا لله و انا الیه راجعون 
با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتم که سردار سپهبد قاسم سلیمانی دعوت حق را لبیک گفته و پس از عمری مجاهدت در راه دفاع از آرمان های مقدس اسلامی، به جمع یاران شهید خود پیوسته است. بدون تردید خون پاک این شهید والامقام فصل جدیدی در مبارزه امت اسلامی با جریان‌ های تروریستی و تکفیری خواهد گشود و روح تازه‌ ای در کالبد مجاهدان فی سبیل الله خواهد دمید.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان سلحشور و تمامی همرزمان و دوستان آن شهید عزیز، به ویژه خانواده گرامی ایشان، از درگاه احدیت مسئلت می‌ کنم تا به حرمت خون پاک آن سردار والامقام، جهان اسلام را از کمند جریان‌ های تروریستی و تکفیری در امان نگه دارد.
هجیر افشون 
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 13 دی 1398, 18:14



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت فرمانده نیروی انتظامی، رئیس آموزش و پرورش چاروسا و شهردار و شورای اسلامی قلعه رئیسی در پی شهادت سردار سلیمانی
  • پیام تسلیت مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سرلشگر قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سرلشگر قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟