مشروح اخبار


» زیرگذر گچساران از نیمه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.



نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: با وجود اینکه زمین مرکز اداری شهرستان باشت مشخص شده در صورت تخصیص اعتبارات لازم راه‌اندازی می‌شود.نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزان اعتبارات در سطح کشور کم بوده، طرح‌های عمرانی شهرستان.......

 

خبرگزاری فارس: سایت اداری باشت با تخصیص اعتبارات اجرایی می‌شود

 

غلام‌رضا تاجگردون  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به زیرگذر گچساران اشاره کرد و اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته این پروژه به نسبت پیشرفت خوبی تاکنون داشته است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه این زیرگذر از پروژه‌های مهم در شهرستان گچساران بوده تا پایان سال جاری امکان عبور از روی پل وجود دارد که در این صورت از نیمه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزان اعتبارات در سطح کشور کم بوده، طرح‌های عمرانی شهرستان گچساران و باشت به دلیل عمده مشکلات ضعیف ارزیابی شده است.

تاجگردون در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه چند درصد از ادارات شهرستان‌ باشت مستقل هستند، اذعان کرد: تاکنون 10 تا 15 درصد ادارات این شهرستان‌ها به صورت مستقل ارائه خدمات می‌کنند که امیدواریم در افقی روشن شاهد رشد حداکثری آن باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولین و فرماندار این حوزه قصد کاهش میزان مشکلات مردم در این شهرستان را داریم.

این نماینده مردم گفت: در گچساران سایت اداری آن راه‌اندازی شده که در شهرستان باشت با توجه به اینکه زمین آن مشخص شده در صورت تخصیص اعتبارات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.



تاریخ انتشار : 7 آبان 1391, 07:16



» اخبار مرتبط:

  • تاکید تاجگردون بر شتاب بخشی روند ساخت زیرگذر گچساران
  • زیرگذر گچساران و 34 درصد پیشرفت فیزیکی/سالی چند درصد؟؟؟؟
  • پرواز همدلی در آسمان گچساران
  • روزهای آینده و سرنوشت منطقه ویژه اقتصادی گچساران
  • کلنگ زنی فاز دوم کمربندی گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟