مشروح اخبار


» تیم اقتصادی دولت بایدمرد بحران‌های سخت باشند



برای نمونه معتقدم که برخی نزدیکان در قوا به دنبال اختلاف‌افکنی میان سران سه قوه هستند که اگر دست از این کار خود برندارند آنها را در موقع خود به مردم معرفی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: دشمن در برهه کنونی با فشار اقتصادی و با اهرم تحریم‌ها به دنبال شکستن مقاومت مردم و مسئولان است که با درایت و هوشمندی می‌توان به زودی این گردنه را به مانند همه گردنه‌های دست‌ساخته دشمن به سلامتی طی کرد.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گرانی‌های کنونی ریشه در دو مقوله تحریم‌های خارجی توسط دشمنان و برخی کم‌تدبیری‌ها در داخل دارد که امیدواریم مسئولان در دولت با تدبیر و چاره‌اندیشی بهتر قسمت مربوط به خود را ترمیم کنند.

بزرگواری ادامه داد: تیم اقتصادی دولت باید بهتر از این عمل کرده و در مراحل سخت بتوانند با تدبیر و چاره‌اندیشی ترفندهای دشمنان را نقش بر آب سازند و در یک کلام مرد بحران‌های سخت باشند.

نماینده اصولگرای مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی عنوان کرد: فائق آمدن بر فتنه دشمن سیاست‌مداری می‌خواهد که مسئولان باید با گوش فرا دادن به رهنمودهای اندیشمندانه رهبری در این میدان سیاست به خرج دهند.

نماینده مردم سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بهترین حالت برای دشمن را اختلاف میان مسئولان به خصوص در میان رؤسای قوای سه‌گانه دانست و گفت: برخی افراد در داخل برای رسیدن به مطامع خود آتش‌بیار معرکه می‌شوند و میان مسئولان اختلاف ایجاد می‌کنند که ما نباید فریب این افراد را بخوریم.

بزرگواری ادامه داد: برای نمونه معتقدم که برخی نزدیکان در قوا به دنبال اختلاف‌افکنی میان سران سه قوه هستند که اگر دست از این کار خود برندارند آنها را در موقع خود به مردم معرفی خواهیم کرد.

وی از مسئولان خواست که گذشته خود را بیشتر به یاد آورند و تأکید کرد: اگر مسئولان پشت سر خود را نگاه کنند و به گذشته بیاندیشند خواهند فهمید که مردم و نظام به آنها آبرو و عزت بخشیده‌اند و برای رضایت همین مردم و نظام جمهوری اسلامی دست از برخی اعمال و گفتار ناصواب برخواهند داشت.



تاریخ انتشار : 8 آبان 1391, 12:08



» اخبار مرتبط:

  • بزرگواری:خواستار گازرسانی به چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری شد.
  • مشکلات کشور با مچ‌گیری برطرف نمی‌شود
  • بزرگواری؛خواستار گازرسانی به چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری شد.
  • مردم فرافکنی برخی مسئولان در مفاسد اقتصادی را نمی‌پذیرند
  • توهین به قومیت ها قدغن/اعتراض‌ 55 نماینده مجلس به وزیر علوم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟