مشروح اخبار


» احمدي‌نژاد مي‌خواهد ناگفته‌ها را بگويد



عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به جلسه مشترک هيئت رئيسه اين فراکسيون با رئيس‌جمهور گفت: در اين جلسه احمدي نژاد اعلام کرد که سوال از رئيس‌جمهور را فرصتي براي بيان حرف‌هاي نگفته مي‌داند. حسين علي حاجي دليگاني در گفت‌وگو با مهر با اشاره به بيانات مهم رهبر انقلاب در استان خراسان شمالي گفت: اعضاي شوراي مرکزي پيشنهاد دادند که با روساي قوا جلساتي را براي بررسي راهکارهاي افزايش تعاملات داشته باشيم که اولين جلسه روساي قوا يکشنبه هفته گذشته با حضور رياست فراکسيون اصولگرايان و 9 نفر از اعضاي اين فراکسيون با رئيس‌جمهور برگزار شد.

حاجي افزود: در اين جلسه اعضاي فراکسيون به صراحت اشکالات رئيس‌جمهور را بيان کردند. وي ادامه داد: رئيس‌جمهور در اين جلسه تاکيد کرد بايد در مقابل مشکلاتي که دشمن بوجود آورده ايستادگي کنيم و دولت مصمم به پيگيري مشکلات اقتصادي است. وي با اشاره به رايزني نمايندگان با احمدي‌نژاد در مورد طرح سوال از رئيس‌جمهور تصريح کرد: احمدي‌نژاد به هيچ عنوان از طرح سوال از رئيس‌جمهور در صحن علني نگران و ناراحت نبود و اعلام کرد که من سئوال از رئيس جمهور را فرصت مي‌دانم که حرف‌هاي نگفته را در مجلس بيان کنم.

نماينده شاهين شهر افزود: در صورت طرح سئوال از رئيس‌جمهور در صحن علني مجلس شوراي اسلامي احمدي‌نژاد مسائل جديدي را در فضاي سياسي کشور مطرح خواهد کرد و نمايندگان پاسخ خواهند داد و اين فضا با فضاي مورد نظر رهبر انقلاب مبني بر تعامل و همدلي تطابق ندارد. وي با بيان اينکه به دنبال بر گزاري جلسه مشترک با روساي قوه قضائيه و مقننه نيز هستيم گفت: تا امروز روساي اين دو قوه وقتي براي ديدار تعيين نکرده‌اند. وي با اشاره به رايزني‌هاي حداد عادل و اعضاي فراکسيون اصولگرايان در صحن مجلس براي پس گرفتن امضاهاي طرح سوال از رئيس‌جمهور گفت: با رايزني‌ها 40 نفر از طراحان سئوال امضاي خود را پس گرفتند و از راي خود برگشتند.




تاریخ انتشار : 9 آبان 1391, 07:04



» اخبار مرتبط:

  • رهروان ولايت جلسه رئيس‌جمهور را تحريم کرد
  • «آبستراکسيون» نافرجام
  • فقط 9 امضا تا عملي شدن طرح سؤال از رئيس‌جمهور‌
  • بررسي سوال از رئيس‌جمهور بعد از سفر نيويورک
  • پيش بيني نتيجه ديدار احمدي نژاد- مجلس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟