مشروح اخبار


» پيش بيني نتيجه ديدار احمدي نژاد- مجلس



آيا نمايندگان از امتياز ميزباني استفاده خواهند کرد؟ رويارويي محمود احمدي نژاد با مجلس چه با طرح نمايندگان باشد و چه با درخواست خودش، آنقدر حاشيه ساز است که قبل و بعد از حضور وي در مجلس هم چنان در کانون خبر، تحليل و تفسير قرار بگيرد.
پس از لغو سئوال از رئيس جمهور که با دستور مقام معظم رهبري متوقف شد، وي قرار است در روز چهارشنبه به درخواست خود به مجلس برود و با نمايندگان مجلس پيرامون« اوضاع جاري کشور» سخن بگويد.جداي از محتواي سخنان وي که خود در روزهاي گذشته گمانه زني‌هاي بسياري را سبب شده است، يک موضوع ديگر نيز اين رويارويي را جذاب کرده است وآن نحوه حضو وي در مجلس است. او قصد دارد به روال سابق خود، پس از ايراد سخنانش، مجلس را ترک کند. و اين موضوع را در پيام شفاهي که دو روز پيش به مجلس ارسال کرده نيز، خاطرنشان کرد. اين درحالي است که مجلس نيز از وي خواسته است که بماند و سخنان نمايندگان را نيز بشنود. موضوعي که البته تاکنون مورد پذيرش واقع نشده است.پيش بيني نتيجه اين رويارويي نيز اگرچه چندان دشوار نيست، اما از جذابيت‌هاي اين بازي نيز به شمار مي‌رود.
روز گذشته معاون پارلماني رئيس‌جمهور طي نامه‌اي به رئيس مجلس شوراي اسلامي اعلام کرد که رئيس‌جمهور روز چهارشنبه از ساعت 10:30 لغايت 12 در جلسه‌ علني مجلس شوراي اسلامي حضور مي‌يابد اماتغییر ساعت این دیدار به 8:30 تا ساعت 10نشان از جذبه های این دیدار وحواشی داغی دارد.
احمدي‌نژاد «3 بر صفر» برنده خواهد بود!
پيش بيني نتيجه اين رويارويي چنان که ابراهيم نکو نماينده رباط کريم در مجلس  معتقد است ممکن است به نفع احمدي نژاد تمام شود.دبير دوم کميسيون اقتصادي مجلس نهم با اشاره به درخواست محمود احمدي‌نژاد براي حضور در مجلس به منظور ارايه گزارش و سخنراني در صحن علني تاکيد کرد: به شيوه‌اي که او درخواست حضور کرده است و برنامه‌اي که خود او در خصوص نوع سخنراني تدارک ديده است يقينا نتيجه اين حضور را از هم اکنون بايد 3 بر صفر به نفع او دانست. 



تاریخ انتشار : 26 دی 1391, 01:12



» اخبار مرتبط:

  • احمدي‌نژاد مي‌خواهد ناگفته‌ها را بگويد
  • واکنش تند مجلس به گزارش اقتصادي احمدي نژاد
  • تحليل خاتمي درباره پايان دوره رياست جمهوري احمدي نژاد
  • بررسي سوال از رئيس‌جمهور بعد از سفر نيويورک
  • عارضه قلبي حسينيان به خاطرسئوال از رئيس جمهور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟