مشروح اخبار


» بازدیدنماینده ویژه رئیس سازمان زندان های کشور از زندان های یاسوج، گچساران، دهدشت و کانون اصلاح و تربیت



سردار محسن ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور و نماینده ویژه رئیس سازمان که برای بررسی راه های کاهش جمعیت کیفری زندانیان به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، از زندان های مرکزی یاسوج، گچساران، دهدشت و کانون اصلاح و تربیت بازدید نمود.

به گزارش راک نیوز"سردار محسن ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان های کشور و نماینده ویژه رئیس سازمان که برای بررسی راه های کاهش جمعیت کیفری زندانیان به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، از زندان های مرکزی یاسوج، گچساران، دهدشت و کانون اصلاح و تربیت بازدید نمود.

در جریان این بازدیدها که اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان های استان، دکتر فراصت معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس دفتر حقوق شهروندی و دیگر اعضای کارگروه تخصصی ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری ایشان را همراهی می کرد با حضور در شهرستانهای تابعه و تشکیل جلسه با مسئولین حوزه های قضایی کاهش جمعیت زندانیان را از اولویت های دستگاه قضایی و سازمان زندان ها اعلام کرد و افزود: پیامدهای منفی ناشی از حبس و آسیب هایی که در کمین خانواده هاست، ایجاب می کند تا با همراهی و همکاری مسئولین قضایی زمینه آزادی متهمین تحت قرار و زندانیان بدهکار و محکومین جرائم سبک فراهم شود.

مدیرکل زندان های استان هم در این جلسات و با قدردانی از اهتمام رئیس کل دادگستری استان و دیگر مسئولین قضایی به ظرفیت های قانونی همچون مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط، تعلیق مجازات، عفوهای موردی و یا حتی دادن مهلت های قانونی به محکومین مالی و یا اشتغال بکار اشاره کرد و افزود: اگر چه با همراهی و همکاری مسئولین قضایی تا کنون از این قابلیت های قانونی استفاده شده است ولیکن انتظار می رود تا با توجه به بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی اقدامات بصورت جهادی پیگیری و عملیاتی شود.

رؤسای دادگستری ها، دادستان ها و قضات اجرای احکام و ناظر زندان و نیز معاون قضایی رئیس کل نیز از جمله افرادی بودند که به بیان دیدگاه های خود در جلسات به بحث و گفتگو می پرداختند. سپس اسامی احصاء شده هر زندان مورد بررسی قرار می گرفت، ضمن اینکه در بازدید از زندان ها دیدار چهره به چهره با زندانیان و پاسخگویی به سئوالات و درخواست های مددجویان با حضور اعضاء صورت پذیرفت.

بازدیدنماینده ویژه رئیس سازمان زندان های کشور از زندان های یاسوج، گچساران، دهدشت و کانون اصلاح و تربیت

 

بازدیدنماینده ویژه رئیس سازمان زندان های کشور از زندان های یاسوج، گچساران، دهدشت و کانون اصلاح و تربیت

 

بازدیدنماینده ویژه رئیس سازمان زندان های کشور از زندان های یاسوج، گچساران، دهدشت و کانون اصلاح و تربیت

 



تاریخ انتشار : 5 اسفند 1398, 12:35



» اخبار مرتبط:

  • حجت الاسلام رجایی نسب خبرداد:آزاذی مشروط به 1106 زندانی در استان فارس
  • آزادی ۴۸ زندانی جرایم غیرعمد کهگیلویه و بویر احمد با حضور رئیس سازمان زندان ها
  • انتصاب جدید در اداره کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد/رئیس جدید کانون اصلاح و تربیت یاسوج معرفی شد
  • آزادی 6 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حمایت فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۶۵۰۰ بسته بهداشتی بین زندانیان استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟