مشروح اخبار


» ضروریت ثبت نام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سامانه غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس



سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت ثبت نام آحاد مردم در سامانه غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: با پیوستن همه هموطنان به این سامانه، غربالگری کرونا ویروس در بهترین شکل ممکن و در زمانی مناسب انجام خواهد شد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر محمد مهدی بانشی، اظهار داشت: قطع یقین مردم شریف این استان چهار فصل با ثبت نام در این سامانه، نظام سلامت را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا یاری خواهند کرد.

وی ضمن اشاره به پیگیری‌های بعد از ثبت نام در این سامانه افزود: همکاران اینجانب در دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشت ضمن رصد و پایش اطلاعات ارسالی از سوی مردم، پیگیری‌های بعدی برای راهنمایی و یا مراقبت لازم را انجام خواهند داد.

سرپرست مرکز بهداشت استان در پایان گفت: همه هم استانی ها با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت استان، جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.



تاریخ انتشار : 24 اسفند 1398, 08:59



» اخبار مرتبط:

  • ابتلای یکی از کادر مانی برازجان به ویروس کرونا
  • اطلاعیه جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
  • کرونا ترسناک نیست اما باید آن را جدی بگیریم/آیا می دانید اگر در منزل تان فردی با علائم سرماخوردگی داشتید باید چکار کنید؟
  • تست ۵بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شیراز مثبت اعلام شد+ مراکز مراجعه
  • پاسخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به حواشیِ تغییر مدیر مرکز بهداشت بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟