مشروح اخبار


» چند خبر از شبکه بهداشت و ذرمان شهرستان کهگیلویه



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در راستای تشدید نظارت های بهداشتی و پیشگیرانه بر اصناف مختلف تعداد 11کارگاه تولیدی و 11 فرپخت در سطح شهر دهدشت تعطیل و پلمپ شد.


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: در راستای تشدید نظارت های بهداشتی و پیشگیرانه بر اصناف مختلف تعداد 11کارگاه تولیدی و 11 فرپخت در سطح شهر دهدشت تعطیل و پلمپ شد.

به گزارش راک نیوز به نقل  از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این زمینه تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های نظارتی و به همت اکیپ های گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ناشی از کرونا ویروس و با همکاری اتاق اصناف این شهرستان طی بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 11کارگاه تولیدی و 11 فرپخت در سطح شهر دهدشت تعطیل و پلمپ شد.

وی در پایان تاکید کرد: گشت های نظارتی گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان کهگیلویه با جدیت هرچه تمام تر و با تلاش شبانه روزی خود، در صورت مشاهده هر گونه مورد و یا مواردی که سلامت عمومی مردم را به خطر اندازد بدون هیچ گونه اغماضی برخورد نموده و نسبت به معرفی موارد متخلف به مراجع قضایی اقدام خواهد نمود.

************************************************

اطلاعیه شماره 2 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلیویه

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در خصوص شماره حساب های اعلامی در فضای مجازی اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ در متن این اطلاعیه آمده سات:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع مردم شریف شهرستان کهگیلویه می رساند شبکه بهداشت و بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تاکنون هیچ گونه شماره حسابی جهت کمک های مردمی اعلام ننموده است.لذا از واریز هر گونه وجهی به شماره حساب های اعلام شده در فضای مجازی جداً خودداری فرمایید.

ضمنا هر گونه تصمیمی مبنی بر اخذ کمک های مردمی به صورت رسمی از طریق روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اعلام خواهد شد.

*****************************************************

غربالگری کوید19(کرونا ویروس) توسط مراقبین سلامت و بهورزان به صورت غیرحضوری با شماره تلفن 4030 انجام میگیرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ تا پایان روز 24 اسفند ماه تعداد  75هزار غربالگری، توسط مراقبین سلامت و بهورزان شهرستان کهگیلویه انجام شد.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این خصوص گفت: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، غربالگری کوید 19 از تاریخ 23 اسفند توسط مراقبین سلامت و بهورزان به صورت غیر حضوری در حال انجام میباشد و خوشبختانه همکاری مردم شهرستان بسیار مطلوب بوده و این غربالگری با شماره تلفن 4030 توسط همکاران صورت گرفته و ظرف 48 ساعت گذشته تعداد 75000 نفر پایش شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: علائم مورد نظر شامل تب و لرز،گلو درد،نفس تنگی و سرفه خشک از همشهریان سوال و در صورت علائم ارجاع به مرکز شهید بهشتی شهرستان و  علائم حاد به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل می شوند.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان از مردم تقاضا نمود که نظام سلامت کشور را در این طرح همراهی نموده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشید.

 وی در مورد ثبت اطلاعات افراد گفت: اطلاعاتی که توسط فرد در سامانه بارگزاری می‌شود یادر مراکز بهداشتی در پرونده سلامت فرد درج می‌شود، توسط مراقبین سلامت و بهورزان پایش می‌شود. 

دکتر طیب زادگان با اشاره به اینکه فرد از طریق دریافت پیامک از نهایی شدن اطلاعاتش در سامانه مطلع می‌شود افزود: مراقبین سلامت و بهورزان بعد از ارزیابی اطلاعات در صورت مشاهده نمونه‌های مشکوک موارد را پیگیری می‌کنند

وی تأکید کرد: علت اصلی راه‌اندازی این سامانه، تشخیص زودهنگام و تسریع در روند درمان بیماران احتمالی است.

 



تاریخ انتشار : 26 اسفند 1398, 12:40



» اخبار مرتبط:

  • آمار کرونا ویروس در شهرستان کهگیلویه از زبان رئیس شبکه بهداشت و درمان
  • ضروریت ثبت نام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سامانه غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس
  • اطلاعیه در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی شهرستان کهگیلویه
  • پملپ مرکز غیر مجاز لیزر و زیبایی در چرام/جزییات
  • سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟