مشروح اخبار


» آخرین اخبار کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تعداد بیماران کرونایی در این استان را ۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۸ نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش راک نیوز "پرویز یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون 321 نمونه از افراد مشکوک به کرونا ویروس به آزمایشگاه‌های تهران و شیراز ارسال شده که از این تعداد 32 مورد ابتلای آنان مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه 8 نفر از 32 بیمار کرونایی در استان بهبود یافته و دیگر نیازی به درمان ندارند، عنوان کرد: هیچ گونه فوتی به دلیل کرونا ویروس در این استان ثبت نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: 15 بیمار کرونایی در منزل ایزوله و تحت درمان بوده و 9 نفر نیز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند و حال عمومی این افراد در شرایط فعلی رضایت بخش است.

یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای کنترل این بیماری در استان و نرسیده به مرحله بحران بکار می‌گیریم، خاطرنشان کرد: در این زمینه هیچ تضمینی بدون همکاری مردم وجود ندارد زیرا با قطع زنجیره انسانی امکان شکست کرونا وجود دارد.

وی 20 روز آینده را روزهای پرخطر برای کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: مردم از انجام سفرهای نوروزی خوداری کرده و توصیه‌های پزشکی و نکات بهداشتی را با ماندن در خانه رعایت کنند زیرا در غیر این صورت وضعیت بهتری نخواهیم داشت.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه این استان در زمینه افراد ابتلا و مشکوک به کرونا ویروس جزو استان‌های پاک است، تصریح کرد: این موضوع به منزله عدم رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی نیست و انتظار داریم مردم با «در خانه ماندن» به کمک کادر بهداشت و درمان بیایند.



تاریخ انتشار : 27 اسفند 1398, 16:46



» اخبار مرتبط:

  • آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
  • فوری/ افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در بهبهان + آمار جدید
  • ابتلای یکی از کادر مانی برازجان به ویروس کرونا
  • فوری / واکنش دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به شایعه کرونا در یاسوج
  • تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟