مشروح اخبار


» تلاش سردار خستگی ناپذیر در راه شکست ویروس کرونا



فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه فضای مجازی ما اقدامات کم‌نظیر در راستای مقابله با کرونا داشته و در کشور به عنوان الگو پذیرفته شده‌ایم.

به گزارش راک نیوز، سردار حمید خرمدل در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان شمه‌ای از اقدامات سپاه فتح در راستای مقابله با این ویروس اظهار کرد: در حال حاضر 19 کارگاه فعال تولید ماسک در کل استان داریم که 9 کارگاه در شهر یاسوج و بقیه در نقاط مختلف استان مشغول به تولید ماسک هستند و از این رهگذر روزانه تا بیش از 20 هزار ماسک تولید می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص توزیع دستکش مورد نیاز استان هم گفت: که از مرکز برای توزیع در استان مقادیری دستکش به استان ارسال خواهد شد.
وی با بیان اینکه در زمینه غربالگری در ورودی شهرها در کل کشور از جمله فعال‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رویم افزود: همین موجب شده در ورودی‌ها تعدادی افراد مشکوک به ویروس نیز شناسایی شوند.
این فرمانده با اشاره به این که هم سپاه فتح استان و هم تیپ 48 فتح با همه توان در کنار مسوولان و ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قرار دارد اظهار کرد: درمانگاه ما نیز به صورت 24 ساعته تا پایان تعطیلات در خدمت مردم خواهد بود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان دغدغه خود در خصوص بستری و قرنطینه مبتلایان به کرونا و لزوم پیش‌بینی وضعیت آینده گفت: بحث آماده‌سازی فضای بیمارستانی در منطقه چنارستان را باید هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار داد.
سردار خرمدل با اشاره به موفقیت‌های حوزه فضای مجازی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و اقدام بی‌نظیری که در استان صورت گرفته تصریح کرد: تولیدات خوبی در زمینه عکس نوشته و کلیپ و نرم‌افزار مقابله با کرونا و هم در زمینه امیدآفرینی در حوزه فضای مجازی استان داشته‌ایم که به عنوان الگویی برای فضای مجازی کشور پذیرفته شده‌ایم و جز استان‌های برتر کشور هستیم.



تاریخ انتشار : 28 اسفند 1398, 20:35



» اخبار مرتبط:

  • سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با همه توان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کند
  • تدابیر فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جهت پیشگیری از کرونا
  • رونمایی از نرم‌افزار آنتی کرونا سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • منتخب مردم بویراحمد و دنا با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد+عکس
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: کنترل تمامی مبادی ورودی استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟