مشروح اخبار


» برای مقابله با کرونا؛اماکن گردشگری گچساران 24ساعته رصد می شود



 رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گـردشگری گچساران از رصد و کنترل شبانه‌روزی تاسیسات گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.


الماس قبادی در گفت وگو با راک نیوز با اشاره به اینکه تیم های نظارت و بازرسی نوروزی اداره میراث فرهنگی گچساران به صورت ۲۴ ساعته در حال رصد و کنترل تاسیسات گردشگری هستند افزود: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تمام مراکز بومگردی، خانه های مسافر، مهمانسراهای ادارات دولتی و واحدهای پذیرایی و گردشگری مجاز به پذیرش مسافر نیستند و تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه مراکز تحت نظارت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گچساران همکاری مطلوبی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا دارند، تصریح کرد: تاکنون گزارشی از انجام تخلف در این قبیل مراکز گزارش نشده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگـردشگری گچساران ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اقامتگاهها، اماکن تاریخی و زیارتی گچساران کار نظارت بر این واحدها از هفته های گذشته آغاز و به شدت ادامه دارد.

قبادی افزود: در این راستا میراث فرهنگی، صنایع دستی وگـردشگری گچساران کار نظارت بر این اماکن و مجموع واحدهای گردشگری  را برعهده دارد.

وی اظهار داشت : اماکن تاریخی، زیارتی  و گردشگری در راستای مبارزه با کرونا تعطیل شده اما به منظور ارتقا سطح سلامت جامعه کار نظارت بر این اماکن انجام  می شود تا در صورت بروز تخلف با آنها برخورد شود.

مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری گچساران مسدود شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران از مسدود شدن مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری شهرستان برای جلوگیری از تجمع مردم و پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

قبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستان و لزوم ممانعت از ایجاد تجمع در مراکز گردشگر پذیر مسیرهای منتهی به جاذبه های گردشگری طبیعی شهرستان مسدود شده است. 

 توزیع 350عدد ماسک توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگـردشگری گچساران

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگـردشگری گچساران گفت: 350 عدد ماسک که در کارگاه های صنایع دستی استان تولید شد به صورت رایگان در میان کارکنان و خانواده های میراث فرهنگی صنایع ، دستی و گردشگری استان ، نیروهای خدوم بسیج و سپاه مستقر در ورودی مناطق گردشگری شهرستان توزیع شد.

وی افزود: تولید این ماسک ها با نظارت شبکه بهداشت و درمان انجام و پس از طی مراحل بهداشتی توزیع گردید.

قبادی گفت : همکاری مردم برای شکست کرونا در گچساران قابل تقدیر است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگـردشگری گچساران همچنین از همکاری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تقدیر کرد.

برای مقابله با کرونا؛اماکن گردشگری گچساران 24ساعته رصد می شود

 

برای مقابله با کرونا؛اماکن گردشگری گچساران 24ساعته رصد می شود

 



تاریخ انتشار : 2 فروردین 1399, 18:00



» اخبار مرتبط:

  • جایگاه گچساران در صنعت گردشگری کشور
  • رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران:15قطعه سکه قدیمی مربوط به دوره اسلامی در گچساران کشف شد.
  • مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گچساران منصوب شد
  • دستگیری دو حفار غیرمجاز در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟