مشروح اخبار


» دعوا در پشت صحنه عصرجدید بخاطر بچه های گچساران



روز گذشته (شنبه دوم فروردین) برنامه عصر جدید دیرتر از همیشه پخش شد و در پشت صحنه آن شاهد بحث میان خواهران منصوریان و ارشاد قدسی بودیم.


مجموعه برنامه «عصر جدید» با موضوع استعدادیابی در حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و هنری در ایام نوروز ۹۹، هر شب بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این مسابقه بزرگ استعدادیابی به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی ترکیب داوران این مسابقه استعدادیابی را تشکیل می‌دهند. همچنین پشت صحنه این برنامه هم که مربوط به برنامه شب قبل آن (جمعه اول فروردین) بود شب گذشته پخش شد. که در آن شاهد بحث و جدال لفظی میان خواهران منصوریان و ارشا قدسی بودیم که خواهران منصوریان به دفاع از شاگردان خود پرداختند
به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ ارشا قدسی از رای ندادن رویا نونهالی به گروه پارکور بچه های گچساران انتقاد داشت و معتقد بود کار این گروه با ترکیب مختلف سنی در قالب یک تیم از برخی گروه های دیگر بهتر بوده است.
ارشا قدسی که از بدل کاران حرفه ای و شناخته شده در ایران است ،به داوران عصر جدید قول داده بود که این گروه اگر صعود کنند در آینده حرکاتی را انجام خواهند داد که همه را شگفت زده خواهند کرد.
به گزارش راک نیوز ؛ رای ندادن رویانونهالی که با انتقاد ارشا قدسی همراه بوده است راه صعود برای این تیم ورزشکار از کهگیلویه وبویراحمد را سخت و یا غیر ممکن کرده است.
گفتنی است ،پارکور یعنی عبور از موانع در سریعترین زمان ممکن با استفاده از روان‌ترین و کارآمدترین و کاربردی‌ترین و آسانترین و ساده‌ترین شیوهٔ حرکتی با کمترین انرژی مصرفی بدن از یک مبدأ به مقصد.



تاریخ انتشار : 3 فروردین 1399, 09:11



» اخبار مرتبط:

  • ورزشکارانی از کهگیلویه و بویراحمد مهمان امشب برنامه عصرجدید +عکس
  • خواهران منصوریان به همراه پدرشان به سمت سمیرم راهی شدند+عكس
  • سوارز باز هم گاز گرفت! +عکس /صحنه ای عجیب در جام جهانی!!
  • «کلاه قرمزی» با 6 روز تاخیر می‌آید
  • اعلام برترین‌های جشنواره استعدادیابی شطرنج گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟