مشروح اخبار


» توزیع ماسک رایگان در بهمئی توسط انجمن یاوران وقف شهرستان



مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی از تولید و توزیع ماسک رایگان به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی خبر داد.

 سیدروح اله افسر با بیان اینکه برای مردم شهرستان بهمئی از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد و آماده خدمت رسانی هستیم، گفت: ان شالله تا زمانی که این بیماری را شکست دهیم تولید و توزیع ماسک رایگان به همت خیّرین در بهمئی ادامه دارد.
وی افزود: کمکهای جهادی به مردم به همت انجمن یاوران وقف شهرستان بهمئی ادامه دارد و لازم هست مردم توصیه های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و برای شکست کرونا در خانه بمانند.
در ادامه مسئول انجمن یاوران وقف دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی گفت: تا این لحظه به کمک ۸۶ نفر از خیّرین، ۷.۵۵۰.۰۰۰ تومان جمع آوری شده است و به واسطه آن ۳۲۰۰ عدد ماسک تولید و به همراه ۲۰۰ عدد ماسک اهدایی از طرف خیّرین، جمعا ۳۴۰۰ تا ماسک در بین برخی ادارات، ورودی شهر و در محله مسکن مهر، شهرک ولی عصر و برخی نقاط ممبی به صورت خانه به خانه توزیع شده است.
علی دهقان افزود: ۵ کارگاه تولید ماسک که ۴ مورد آن در خانه شخصی و ۱ مورد در حسینیه بوده است با انجمن یاوران وقف همکاری داشته اند و در صورت تامین لوازم تولید، قابلیت تولید روزانه ۵۰۰ ماسک را دارند.وی در پایان گفت: علاوه بر تولید و توزیع ماسک، ۳۵۰ عدد اسپری الکل توزیع و بیش از ۵۰ خانه افراد نیازمند ضدعفونی شده است و جهت ادامه این روند نیازمند کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان و خیّرین هستیم.

توزیع ماسک رایگان در بهمئی توسط انجمن یاوران وقف شهرستان

 



تاریخ انتشار : 6 فروردین 1399, 20:03



» اخبار مرتبط:

  • بزرگ ترین کارگاه تولید ماسک در شهرستان کهگیلویه راه اندازی شد/تصاویر
  • تدابیر اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با ویروس کرونا/مجازی امامزادگان را زیارت کنیم
  • مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد: توزیع روزانه هزارماسک درسطح استان/ اجرای طرح دستان مهربانی باتوزیع بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی
  • توزیع 4000 هزار عدد ماسک بین شهروندان دهدشتی
  • لیست داروخانه‌های توزیع کننده ماسک در شیراز اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟